Tylko 630 tys. widzów „Rozmowy w toku”. Talk-show wygrał tylko z TVP2
Wiosenną serii talk-show Ewy Drzyzgi „Rozmowy w toku” oglądało średnio 626 tys. osób, o 45 tys. widzów mniej niż jesienią ub.r. TVN w paśmie emisji programu zajął trzecie miejsce w rynku. Wpływy z reklam wyniosły 17,66 mln zł.
Najnowsza edycja „Rozmów w toku” nadawana była w TVN w dni powszednie o godz. 15.00, w okresie od 8 lutego do 13 maja br. Talk-show oglądało średnio 626 tys. osób, co przełożyło się na 8,92 proc. udziału w rynku telewizyjnym grupie 4+ i 11,43 proc. w grupie 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Najchętniej oglądany odcinek programu Ewy Drzyzgi wyemitowany został 10 marca br. Przyciągnął on przed ekrany 862 tys. osób.
Topowe odcinki „Rozmów w toku”
Data |
Start |
Koniec |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR% |
|||
10-03-2016 |
14:59:49 |
15:56:10 |
862 322 |
10,93% |
22-02-2016 |
14:59:38 |
15:56:55 |
820 339 |
9,67% |
29-02-2016 |
14:59:55 |
15:57:01 |
806 334 |
9,90% |
Dla porównania, w całym sezonie jesiennym (w okresie od 1 września do 4 grudnia ub.r.) „Rozmowy w toku” oglądało średnio 671 tys. osób przy udziale wynoszącym 9,58 proc. w grupie 4+ i 12,43 proc. w 16-49. Oznacza to, że program stracił 45 tys. widzów.
TVN w paśmie nadawania formatu zajął trzecie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwsza była TVP1 z udziałem na poziomie 13,16 proc., emitująca w tym czasie „Wiadomości”, prognozę pogody oraz magazyn „Okrasa łamie przepisy”. Drugie miejsce zajął Polsat (13,14 proc.; „Dlaczego ja?” i „Wydarzenia”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” wypadła TVP2 (4,94 proc.; „Rodzinka.pl” i „Panorama - kraj”).
Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej liderem rynku był Polsat, a dalej uplasowały się: TVN, Dwójka i Jedynka.
Oglądalność talk-show na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
Wszyscy 16-49 |
||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
TVP1 |
923 995 |
13,16% |
168 607 |
7,09% |
Polsat |
922 154 |
13,14% |
359 559 |
15,11% |
TVN - Rozmowy w toku |
626 390 |
8,92% |
271 901 |
11,43% |
TVP2 |
346 556 |
4,94% |
176 240 |
7,41% |
Wpływy reklamowe TVN wokół emisji talk-show wyniosły 17,66 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).
W kwietniu br. udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów wyniósł 11,33 proc.
Dołącz do dyskusji: Tylko 630 tys. widzów „Rozmowy w toku”. Talk-show wygrał tylko z TVP2