Ubisoft i Quantic Dream klientami agencji Monday
Agencja Monday rozpoczyna współpracę w zakresie PR i digital z wydawcą gier Ubisoft oraz studiem Quantic Dream.
Na rzecz francuskiego studia Quantic Dream zespół consumer and gaming poprowadzi relacje z mediami (w tym gamingowymi) oraz działania z influencerami. Aktywności skupią się wokół premier gier Heavy Rain, Beyond: Two Souls oraz Detroit: Become Human na platformę PC.
Obsługą klienta zajmie się zespół kierowany przez Karolinę Kałużyńską, senior account executive. Współpraca nawiązana została na podstawie przeglądu ofert i potrwa do końca października, z możliwością przedłużenia.
Dla Ubisoftu zespół Monday prowadzi 13 profili w mediach społecznościowych, w tym profili gier Assassin’s Creed, Ghost Recon, Rainbow Six, The Division. Monday tworzy autorskie treści i adaptuje materiały globalne firmy, odpowiada także za realizację dodatkowych projektów digitalowych i content marketingowych.
Za obsługę firmy odpowiada Piotr Gniewkowski (social media specialist), Mateusz Skrycki (copywriter) i Krzysztof Serek (graphic designer). Pracami zespołu kieruje Jakub Prószyński, szef działu Digital B2C.
Umowę z klientem podpisano na rok.
Dołącz do dyskusji: Ubisoft i Quantic Dream klientami agencji Monday