SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPC ma już ponad 200 tys. abonentów telewizji cyfrowej

Sieć kablowa UPC Polska ma obecnie 200 tys. abonentów telewizji cyfrowej - podał operator w komunikacie. To cztery razy więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.

Z raportu kwartalnego wynika, że na koniec września br. liczba klientów telewizji cyfrowej UPC wynosiła dokładnie 193,9 tys. W sumie z usług telewizyjnych operatora korzysta 1 mln abonentów i liczba ta nie zmienia się od lat.

Z kolei liczba klientów usługi dostępu do internetu na koniec III kw. wyniosła 437,8 tys., co oznacza wzrost o 22 proc. w stosunku do III kw. 2008 roku. Podobny wzrost, wynoszący 21 proc., nastąpił też w przypadku telefonii stacjonarnej, z której na koniec września br. korzystało 168,6 tys. abonentów UPC.

We wrześniu firma wprowadziła na rynek internet szerokopasmowy nowej generacji - UPC Fiber Power, dostępny w czterech opcjach: 8 Mb/s, 25 Mb/s, 50 Mb/s i 120 Mb/s. Natomiast w grudniu br. planuje udostępnić klientom usługę wideo na żądanie (więcej na ten temat).

UPC Polska jest częścią grupy Liberty Global. Według Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE), udział spółki w polskim rynku dostawców internetu szerokopasmowego wynosił w 2008 r. 6,8 proc. i był największy wśród dostawców telewizji kablowej. Jej udział w rynku telefonii stacjonarnej wynosił 1,4 proc.

Dołącz do dyskusji: UPC ma już ponad 200 tys. abonentów telewizji cyfrowej

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl