SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

UPC Polska zmienia wygląd rachunków abonenckich

Sieć kablowa UPC Polska rozpoczyna pilotaż nowego rachunku za usługi. Spółka chce tym ruchem poprawić obsługę klienta.

Pilotaż obejmie w sumie 70 tys. klientów z Krakowa, Warszawy i Gdańska i potrwa do końca 2013 roku. Zmiany obejmują nowy wygląd rozliczenia i faktury. Klienci indywidualni otrzymywać będą teraz standardowo jedynie rozliczenia, natomiast fakturę będą dostawać, jeśli sobie tego zażyczą.

Zmiany w rozliczeniu obejmują: rozdzielenie naliczeń za pełny miesiąc od naliczeń za część miesiąca (proraty), rozdzielenie opłat za usługi abonamentowe od opłat jednorazowych, w tym naliczanych „za zużycie” (np. VOD), prezentację wszystkich usług, a nie tylko kategorii (telewizja, internet, telefon), prezentację połączeń telefonicznych wykorzystanych w ramach pakietu i poza pakietem.

Na fakturze zmniejszy się liczba kolumn, nastąpi rozdzielenie opłat za usługi abonamentowe od opłat jednorazowych, w tym naliczanych „za zużycie”. Zarówno rozliczenie i faktura otrzymają też nową szatę graficzną.

- Zanim stworzyliśmy nową wersję rozliczenia dokładnie wysłuchaliśmy uwag naszych klientów i przeanalizowaliśmy ich opinie dotyczące oczekiwań co do formy prezentacji rozliczeń. Na ich podstawie stworzyliśmy nową wersję rachunku, którą właśnie przekazaliśmy części naszych klientów do dalszego testowania. Pilotaż to kolejny etap pracy nad stworzeniem najbardziej przyjaznego i czytelnego sposobu rozliczeń - podkreśla Mirosława Kawala, dyrektor ds. relacji z klientem w UPC.

Sieć UPC Polska na koniec czerwca br. miała 1,45 mln abonentów (więcej na ten temat).

 

Dołącz do dyskusji: UPC Polska zmienia wygląd rachunków abonenckich

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl