„Uwikłani” przegrywają z konkurencją. Serial TVP1 ogląda 1,28 mln widzów
Nowy serial „Uwikłani” ogląda średnio 1,28 mln widzów. TVP1 w paśmie nadawania produkcji przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym.
Średnia widownia czterech pierwszych odcinków nowego serialu „Uwikłani” (emitowanego w środy o godz. 20.25, począwszy od 4 marca br.) wyniosła 1,28 mln osób. Przełożyło się to na 7,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 6,03 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtuanemedia.pl. Produkcja pokazywana jest w Jedynce na przemian z meczami Ligi Mistrzów.
Do tej pory zdecydowanie najwięcej widzów (1,71 mln) zgromadził pierwszy odcinek serialu.
Trzy topowe odcinki serialu
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
04-03-2015 |
20:25:34 |
1 713 792 |
10,26% |
08-04-2015 |
20:30:30 |
1 238 254 |
7,62% |
01-04-2015 |
20:30:29 |
1 194 268 |
7,31% |
W paśmie nadawania „Uwikłanych” TVP1 przegrywa walkę o widza ze wszystkimi swoimi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce w tym czasie zajmuje TVP2, która emituje wówczas swoje hitowe seriale: „Barwy szczęścia” i „Na dobre i na złe”, a udział tego kanału wynosi aż 27,84 proc. Dalej plasują się: TVN („Na Wspólnej” i „Ugotowani”; 10,41 proc.) oraz Polsat („Świat według Kiepskich” i „Top Chef”; 10,27 proc.).
Natomiast wśród widzów w grupie komercyjnej drugi jest Polsat, a TVN zajmuje miejsce trzecie.
Oglądalność „Uwikłanych” na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 |
4 541 426 |
27,84% |
21,07% |
TVN |
1 697 843 |
10,41% |
12,24% |
Polsat |
1 675 309 |
10,27% |
14,83% |
TVP1 - Uwikłani |
1 278 330 |
7,84% |
6,03% |
Fabuła każdego odcinka „Uwikłanych” jest zamkniętą historią, przedstawiającą losy bohatera wplątanego w przestępstwo, który walczy o sprawiedliwość. Serial jest realizowany na podstawie niemieckiego formatu „In Gefahr”. Produkcja liczy dziewięć 45-minutowych odcinków, które wyreżyserowali Olga Chajdas, Łukasz Wiśniewski i Anna Jadowska. Realizacją formatu dla TVP zajęła się firma Constantin Entertainment (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: „Uwikłani” przegrywają z konkurencją. Serial TVP1 ogląda 1,28 mln widzów