Użytkownicy iPhone'ów częściej odpowiadają na mobilne reklamy
Posiadacze smartfonów firmy Apple dwa razy częściej odpowiadają na mobilne reklamy w porównaniu z użytkownikami innych telefonów.
Z badania przeprowadzonego przez firmy Limbo i GfK NOP wynika, że 1/3 mobilnych użytkowników, którzy przypominają sobie reklamę otrzymaną na swój telefon, odpowiedziało na nią. Tymczasem w w przypadku użytkowników iPhone'ów wskaźnik ten wyniósł około 50 procent.
Badanie pokazuje, że użytkownicy iPhone'ów przeznaczają sporo czasu na surfowanie po mobilnej sieci i są bardziej podatni na reklamy lokalizacyjne oraz wspierane reklamami aplikacje pozwalające na lokalizowanie restauracji, znajdowanie znajomych, a także mapy.
Po 18 procent posiadaczy urządzeń firmy Apple przypomina sobie reklamy otrzymane sms-em, zobaczone w trakcie przeglądania mobilnego internetu oraz w grach. 11,1 procenta pamięta również reklamy w mobilnym radiu, a 6,6 procenta w mobilnej telewizji i wideo.
Z badania Limbo i GfK NOP wynika również, że 41 procent użytkowników iPhone'ów przypomina sobie, że w IV kwartale ubiegłego roku widziało mobilną reklamę na swoim telefonie (większość w postaci wiadomości sms), w porównaniu do 33 procent użytkowników innych komórek.
źródło: UTalkMarketing
Dołącz do dyskusji: Użytkownicy iPhone'ów częściej odpowiadają na mobilne reklamy