SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Valkea obsłuży nową sieć dyskontów z Malezji

Agencja marketingu zintegrowanego Valkea wygrała przetarg na kompleksową obsługę malezyjskiej sieci sklepów MR.DIY w Polsce.

MR.DIY, znana w Azji Południowo-Wschodniej marka sklepów z artykułami dla domu i do majsterkowania, niedawno ogłosiła swoje wejście do Polski. Sieć dyskontów niespożywczych w listopadzie i grudniu tego roku otworzy cztery nowe sklepy: w Krakowie, Zabrzu, Piotrkowie Trybunalskim i Bielsku-Białej. Tym samym malezyjska sieć handlowa rozszerza swój globalny zasięg do 13 krajów.

Za obsługę marketingową i komunikacyjną retailowego brandu na polskim rynku odpowiada agencja Valkea. Zajmie się ona również kompleksową organizacją i koordynacją eventów otwarcia pierwszych sklepów marki w Polsce.

Agencja rozpoczęła współpracę z marką wraz z jej wejściem na polski rynek. Opracowana została strategia marketingowa wdrażana we wszystkich kanałach komunikacji. Valkea jest odpowiedzialna za obsługę contentową i graficzną polskich profili marki w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami, a także obsługę PR i bieżące doradztwo marketingowe.

Dołącz do dyskusji: Valkea obsłuży nową sieć dyskontów z Malezji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl