Velvet promowany przez lokowanie w „Masterchef junior”
Marka Velvet rozpoczęła działania promocyjne polegające na lokowaniu jej produktów w programie „Masterchef junior” w TVN. Za realizację akcji odpowiadają agencje Newcast, Zenith i DriveR.
Marka Velvet została partnerem programu „Masterchef junior”, którego emisję TVN rozpoczął w minioną niedzielę 21 lutego. Dzieci uczestniczące w show przyrządzaniu potraw korzystają z ręczników papierowych Velvet Czysta Biel.
Obecność marki Velvet Care w programie uzupełnia seria kontekstowych bilboardów sponsorskich. Swoje zaangażowanie w program Velvet podkreśli także przygotowując specjalne opakowania produktów. Wkrótce w sieciach handlowych oraz w handlu tradycyjnym pojawi się seria ręczników papierowych Velvet Czysta Biel - Najdłuższy z logo „Masterchef junior”.
Za realizację działań dla Velvet odpowiadają agencje ZenithOptimedia Group: Newcast za koncepcję i lokowanie produktu, Zenith za planowanie i zakup mediów, DriveR - za realizację badania wizerunkowego przed i po kampanii.
Partnerem programu jest też sieć sklepów Netto, która dostarcza wszystkie produkty do potraw przyrządzanych przez uczestników.
Dołącz do dyskusji: Velvet promowany przez lokowanie w „Masterchef junior”