W których polskich miastach jest najwięcej reklam outdoorowych?
Ponad 20 tys. nośników reklamy zewnętrznej znajduje się w Warszawie – wynika z danych IGRZ. W 16 największych ośrodkach miejskich jest prawie 75 tys. takich powierzchni reklamowych.
Na koniec czerwca bieżącego roku w Warszawie znajdowało się 22 tys. nośników reklamy out of home – pokazuje raport Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej. W stolicy najwięcej jest powierzchni małego formatu, citylightów oraz tablic 12-metrowych i 12x4.
Drugim pod względem liczby nośników ośrodkiem reklamy zewnętrznej jest Górny Śląsk, gdzie znajduje się 10 tys. takich powierzchni. Wśród pozostałych miast jeszcze w Krakowie, Trójmieście, Łodzi i Poznaniu jest zainstalowanych po więcej niż 5 tys. nośników reklamy out of home.
Ogółem w 16 największych ośrodkach miejskich w Polsce znajduje się prawie 73,6 tys. outdoorowych powierzchni reklamowych. Przypomnijmy, że według danych IGRZ w całym kraju jest 96,1 tys. takich nośników (więcej).
Dołącz do dyskusji: W których polskich miastach jest najwięcej reklam outdoorowych?