Walka z nawracającymi infekcjami reklamuje Groprinosin (wideo)
Wystartowała kampania marki leku na przeziębienie Groprinosin (Gedeon Richter). Za koncepcję i realizację działań odpowiada agencja Opus B.
Kampania opiera się na mocnym i wyrazistym brandingu oraz okazjach zażycia. Autorom koncepcji zależało na tym, aby silna i zrytmizowana komunikacja jak najlepiej promowała markę leku oraz uwypuklała jego benefity.
Główny nacisk położono na rytm, bo nawracające infekcje wybijają z naturalnego rytmu. W reklamie pokazano, że Groprinosin pozwala znów go złapać i cieszyć się życiem. - Podkreślamy skuteczność leku oraz jego przewagi dzięki symbolicznym zabiegom formalnym - tłumaczy Tomek Kosiński, creative director w Opus B.
Spoty 30’ i 15’ emitowane będą w największych stacjach telewizyjnych oraz kanałach tematycznych. Za koncepcję i realizację kampanii odpowiada Opus B. Spoty wyprodukowało studio Garaż, postprodukcją zajęło się studio Film Garden.
Dołącz do dyskusji: Walka z nawracającymi infekcjami reklamuje Groprinosin (wideo)