Warka wprowadza bezalkoholowe piwo o smaku mrożonej kawy
Grupa Żywiec prezentuje nowy wariant Warka 0.0% Ice Coffee, czyli piwo bezalkoholowe o smaku mrożonej kawy. Produkt dostępny jest już na rynku w dwóch smakach – waniliowym oraz czekoladowym.
Nowa Warka 0.0% Ice Coffee dostępna jest w butelce 500 ml. W kolejnych tygodniach w wybranych sieciach sklepów dyskontowych pojawi się także puszka 500 ml.
– Polacy regularnie piją kawę, która jest w polskiej branży FMCG większą kategorią sprzedażową niż mleko czy wino – mówi Marcin Drożyński, senior brand manager Warki. – Wykorzystując to zainteresowanie, zdecydowaliśmy się oddać w ręce konsumentów wyjątkowy produkt – Warka 0.0% Ice Coffee, czyli bezalkoholowe piwo o smaku mrożonej kawy. Nowa Warka doskonale przeszła testy konsumenckie i mamy nadzieję, że spotka się z zainteresowaniem także przy sklepowej półce – dodaje Drożyński.
Strategię komunikacji dla marki Warka tworzy 2012 Agency. Działania w kanale digital i mediach społecznościowych prowadzi TWIN. Za projekt opakowań i POSM odpowiada agencja Global Shopper Marketing. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.
Dołącz do dyskusji: Warka wprowadza bezalkoholowe piwo o smaku mrożonej kawy