WebExperience - nowe narzędzie Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych
Interaktywny Instytut Badań Rynkowych wprowadził do swojej oferty badanie serwisów internetowych WebExperience. Łączy ono analizę twardych danych i opinii użytkowników.
WebExperience obejmuje – w zależności od specyfiki konkretnego projektu – jakościowe i ilościowe badania internautów odwiedzających daną stronę, analizy eksperckie oraz pasywny pomiar zachowań użytkowników. Narzędzie łączy tzw. twarde dane pochodzące z systemów Gemiusa oraz badania opinii respondentów realizowane metodą CAWI.
WebExperience ma na celu określenie motywacji i kontekstu odwiedzania danej witryny przez użytkowników, ich aktywności i satysfakcji podczas korzystania z niej oraz kolejnego działania po opuszczeniu serwisu. W efekcie badanie ma ułatwić administratorom optymalizację strony pod kątem użyteczności dla internautów i efektywności w realizowaniu założonych zadań.
Przypomnijmy, że Interaktywny Instytut Badań Rynkowych ostatnio wprowadził do swojej oferty pomiar efektywności reklam internetowych NetEffect (więcej na ten temat) oraz rozszerzył portfolio badań komunikacji marketingowej i reklamowej (więcej).
Dołącz do dyskusji: WebExperience - nowe narzędzie Interaktywnego Instytutu Badań Rynkowych