SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Weekendowe wydanie „Dziennika Gazety Prawnej” w nowej odsłonie

Od dzisiaj zmienia się forma weekendowego wydania „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor Biznes). Przestanie istnieć 12-stronicowy „Magazyn”, a w jego miejsce o 12 stron zwiększy się liczba białych stron.

W ramach realizowanych zmian artykuły newsowe ze stron białych przeniesione zostaną na strony żółte i będą dotyczyły tylko tematyki prawnej. Na stronach białych znajdą się treści magazynowe: m.in. pogłębione teksty o tematyce społecznej i gospodarczej, wywiady, jednocześnie będzie mniej polityki.

Zmiany nie będą miały wpływu na objętość gazety (teraz wydawanych będzie 16 stron żółtych i 28 stron białych). Do tej pory w piątki dziennik ukazywał się w identycznej objętości, jednak inaczej podzielonej: 16 stron żółtych, 16 stron białych oraz 12 stron „Magazynu”.

- Robimy zmianę jakościową dla czytelników - takie były ich oczekiwania w badaniach: chcą innych tekstów na weekend. Magazyn był zawsze bardzo wysoko oceniany przez czytelników, dlatego redakcja zdecydowała się na jego rozszerzenie - powiedziała nam Agata Broda, dyrektor ds. PR w Grupie INFOR.

Według danych ZKDP średnia sprzedaż ogółem „Dziennika Gazety Prawnej” w październiku ub.r. wyniosła 52 795 egz. przy średnim jednorazowym nakładzie 81 354 egz. W analogicznym okresie 2011 roku sprzedaż dziennika wynosiła 63 845 egzemplarzy (więcej na ten temat).

Dołącz do dyskusji: Weekendowe wydanie „Dziennika Gazety Prawnej” w nowej odsłonie

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zigZ
o, to widzę w stronę modelu Wyborczej się państwo skierowali... :)
odpowiedź
User
Świadomy czytelnik
Pomysł doskonały, tylko czy będzie co w tym dodatku ciekawego do poczytania? Czy tak jak wszędzie- byle jak najtaniej obstawić miejsce wokół reklam, a potem wielkie zdziwienie, że ludzie nie chcą tego kupić, bo Internet zaspakaja ich potrzeby, a w następstwie reklamodawcy sobie idą.
odpowiedź
User
kasyan
Dziennik Gazeta Prawna sama nazwa wskazuje, że tematyka prawna winna zajmować lwią część dziennika. Polityki i sensacyjek jest w nadmiarze w innych pismach aż nadto... Walałem grubo grubo mocnej dawniejszą Gazetę Prawną (!)
odpowiedź