SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Weekendowy dodatek Gazeta.pl czyta 300 tys. internautów

Uruchomioną pod koniec maja weekendową sekcję portalu Gazeta.pl w czerwcu odwiedziło 306,3 tys. użytkowników, z których każdy przeglądał ją średnio przez pięć minut.

Działający od końcówki maja weekendowy dodatek Gazeta.pl ma charakter magazynowy: zawiera dłuższe artykuły i wywiady, które są promowane tylko w soboty i niedziele na górze strony głównej portalu. Co tydzień w sekcji pojawia się kilkanaście materiałów (przeczytaj więcej na ten temat).

Według danych z Megapanelu PBI/Gemius, w czerwcu dział odwiedziło 306,3 tys. internautów (real users), którzy wykonali 1,1 mln odsłon, a każdy spędził w nim średnio równe pięć minut.

Przedstawiciele Gazeta.pl przed miesiącem mówili portalowi Wirtualnemedia.pl, że sekcja weekendowa cieszy się rosnącą popularnością. - Wyniki przekroczyły nasze oczekiwania. Zakładaliśmy, że po trzech miesiącach uda nam się osiągnąć poziom 200 tys. wizyt na weekend. Stało się to już w piątym tygodniu i oglądalność działu rośnie praktycznie co tydzień. Ostatni weekend lipca (26-27 lipca) był rekordowy: zanotowano powyżej 250 tys. wizyt w tekstach i materiałach wideo działu - relacjonował Paweł Stremski, dyrektor programowy i wydawniczy portalu (więcej na ten temat).

Strona główna Gazeta.pl w czerwcu br. zanotowała 2,47 mln użytkowników, 123,8 mln odsłon oraz godzinę i 24:52 minuty przypadające na przeciętnego użytkownika, natomiast cały portal miał 10,2 mln użytkowników, 470 mln odsłon i 55:28 minuty na użytkownika (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

Dołącz do dyskusji: Weekendowy dodatek Gazeta.pl czyta 300 tys. internautów

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
hej
Super !!!
odpowiedź
User
mikelos
Nie jest sztuką przekierować ze strony głównej portalu 10% użytkowników za pomocą trzech wielkich zdjęć zajmujących połowę pierwszego ekranu :) Ciekawe jaki jest ekwiwalent reklamowy czyli ile zarobiłaby gazeta gdyby sprzedała te trzy sloty za brzęczące talary ?
odpowiedź