SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Wiadomości” i prognoza pogody najdroższe w cenniku TVP na lipiec

Kilka procent więcej niż rok temu zapłacą reklamodawcy zainteresowani emisją spotów na antenach TVP w lipcu br. Najwyżej wyceniono reklamy przy „Wiadomościach” i prognozie pogody.

Od lewej: Krzysztof Ziemiec, Danuta Holecka i Michał Adamczyk, fot. TVP Od lewej: Krzysztof Ziemiec, Danuta Holecka i Michał Adamczyk, fot. TVP

Analizując cennik TVP na lipiec warto przypomnieć, że do połowy lipca jest on uwarunkowany piłkarskimi mistrzostwami świata. Ofertę przy transmisjach z tego turnieju biuro reklamy nadawcy sprzedawało już od maja,

Najdroższy spot przy „Wiadomościach” kosztuje w niedziele – 27,8 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.). W ub.r. było to maksymalnie 22,5 tys. Emisje w dni powszednie kosztują maksymalnie 20,9 tys. zł (w ub.r. mieściły się w przedziale 6,4 – 6,9 tys. zł).

Przy nadawanej po tym serwisie informacyjnym prognozie pogody reklama kosztuje do 25,7 tys. zł w niedzielny wieczór i maksymalnie 19,6 tys. zł w dni robocze (przed rokiem było to odpowiednio: 20,5 tys. zł i 14,8 tys. zł).

Z kolei za spot przy serwisie sportowym trzeba zapłacić do 23,5 tys. zł w niedzielę i do 19,6 tys. zł od poniedziałku do piątku (w ub.r. było to odpowiednio: 21,6 tys. zł i 16,5 tys. zł).

Według danych Nielsen Audience Measurement w maju ub.r. TVP1 zanotowało 469 670 widzów średniej oglądalności minutowej i 8,3 proc. udziału w rynku oglądalności, a TVP2 - odpowiednio 467 782 widzów i 8,27 proc.

Dołącz do dyskusji: „Wiadomości” i prognoza pogody najdroższe w cenniku TVP na lipiec

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Mirek
Powinni zmienić nazwę na PiS PR News. Kto jest za?
0 0
odpowiedź
User
Mirek
Powinni zmienić nazwę na PiS PR News. Kto jest za?
"Wiadomości PiS"
0 0
odpowiedź
User
Marek
Cennik robiony pod spolki skarbu państwa więc nie musi byc racjonalny. A reklamy azofoski w prime time to nawet zabawne sa.
0 0
odpowiedź