Wielkie koncerny prasowe łączą siły
Cztery duże amerykańskie firmy prasowe połączyły siły w celu sprzedaży reklam w internecie.
New York Times Co., Gannett Co., Tribune Co. oraz Hearst Corp. stworzyły w tym celu oddzielną firmę quadrantONE - informuje serwis Mediaweek.
Swoim zasięgiem sieć quadrantONE ma obejmować blisko 50 milionów unikalnych użytkowników miesięcznie, odwiedzających strony na 27 z 30 czołowych amerykańskich rynków. W sieci znajdzie się 175 internetowych stron gazet i stacji telewizyjnych.
Głównym celem przedsięwzięcia jest ułatwienie reklamodawcom umieszczania reklam na lokalnych witrynach. Z tego też względu w sieci nie znalazły się główne strony wspomnianych firm, gdyż nie są one postrzegane jako lokalne. Przykładem mogą być tutaj internetowe serwisy USA Today (należący do Gannett) czy też New York Times i International Herald Tribune (New York Times Co.).
źródło: Mediaweek
Dołącz do dyskusji: Wielkie koncerny prasowe łączą siły