„Witaj w świecie łatwego prasowania” w kampanii żelazek Philips PerfectCare (wideo)
W telewizji i internecie wystartowała kampania reklamująca żelazka Philips PerfectCare. Akcję, prowadzoną pod hasłem „Witaj w świecie łatwego prasowania”, przygotowały i realizują firmy Lubię to - linked by Isobar i Carat Polska (należące do grupy Dentsu Aegis Network Polska).
Kampania podkreśla główne zalety żelazek Philips PerfectCare: możliwość prasowania w pionie, gwarancję braku ryzyka przypalenia wszystkich tkanin oraz bardzo silny wyrzut pary. Reklamy przekonują, że dzięki temu prasowanie staje się łatwiejsze i szybsze, a jego efekty lepsze.
Akcja jest realizowana od drugiej połowy sierpnia w telewizji (kanały główne i tematyczne) oraz internecie (serwisy VoD, aktywności z udziałem blogerek parentingowych i lifestylowych). Kampanii, zaplanowanej do końca października, towarzyszy promocja konsumencka „Testuj generator pary Philips przez 60 dni”.
Za strategię i realizację akcji, w tym planowanie i zakup mediów, odpowiadają agencja Lubię to - linked by Isobar oraz dom mediowy Carat Polska.
Dołącz do dyskusji: „Witaj w świecie łatwego prasowania” w kampanii żelazek Philips PerfectCare (wideo)