Wizaz.pl na czele witryn o modzie i urodzie. „Elle” przed „Vogue” i „Glamour”
Liderem zasięgowym wśród platform o modzie i urodzie jest Wizaz.pl. Serwis „Elle” ma więcej użytkowników niż witryny „Vogue’a” i „Glamour”, natomiast zdecydowanie najwięcej czasu internauci spędzają na Maxmodels.
Według wyników badania Mediapanel opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w maju br. Wizaz.pl (Burda Media Polska) odwiedziło 4,45 mln internautów (dało to 14,89 proc. zasięgu), z których każdy spędził w serwisie średnio 3 minuty i 51 sekund.
Niżej w rankingu są witryny tytułów prasowych, z czego dwie wydawane przez Burda Media Polska: Elle.pl zanotowało 2,67 mln użytkowników, 8,94 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 53 sekundy przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego, a Glamour.pl - 1,73 mln użytkowników, 5,8 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 14 sekund średniego czasu korzystania.
Serwis polskiej edycji „Vogue’a” (Visteria) odwiedziło 2,4 mln internautów (8,01 proc. zasięgu), spędzając przeciętnie po 3 minuty i 37 sekund. Natomiast Avanti24.pl (należące do Agory, która drukowany magazyn „Avanti” zamknęła wiosną 2020 roku) zanotowało 2,07 mln użytkowników, 6,91 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 35 sekund średniego czasu korzystania, a część Onetu (Ringier Axel Springer Polska) o modzie i urodzie - też 2,07 mln odwiedzających i 6,91 proc. zasięgu oraz o 11 sekund dłuższy przeciętny czas korzystania.
W tej ostatniej statystyce zdecydowanym liderem jest zamykająca zestawienie platforma Maxmodels (Grupa Polsat-Interia) - 383,9 tys. internautów spędziło na niej średnio po 15 minut i 42 sekundy.
W porównaniu z kwietniem spadek liczby użytkowników zanotowało jedynie Elle.pl - o 222,9 tys., czyli 7,7 proc. Przy czym średni czas spędzany na stronie przez internautę wydłużył się o 4 sekundy (2,4 proc.).
Wizaz.pl zyskał 191,5 tys. odwiedzających (4,5 proc.) i 5 sekund przeciętnego czasu korzystania (2,2 proc.), Vogue.pl - 181,6 tys. użytkowników (8,2 proc.) i 22 sekundy średniego czasu korzystania (11,32 proc.), a Avanti24.pl - 106,1 tys. użytkowników (5,4 proc.) oraz 10 sekund średniego czasu korzystania (6,9 proc.).
Najmocniej liczba internautów zwiększyła się na Glamour.pl - o 401,3 tys., czyli 30,1 proc., przy nieznacznym spadku przeciętnego czasu korzystania. Część modowo-urodowa Onetu zyskała 197,5 tys. użytkowników (10,6 proc.), a Maxmodels zanotowało wzrost liczby odwiedzających o 60,7 tys. (18,8 proc.) oraz spadek średniego czasu korzystania o minutę i 56 sekund (11 proc.).
Dołącz do dyskusji: Wizaz.pl na czele witryn o modzie i urodzie. „Elle” przed „Vogue” i „Glamour”