SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Wojciech Mann w kampanii Allianz Banku

W poniedziałek ruszyła kampania promocyjna Allianz Banku. Jejpodstawą są spoty radiowe, w zabawny sposób nawiązujące dokonwencji słuchowiska radiowego czytanego przez Wojciecha Manna.

Reklamy podkreślają atuty produktów kredytowych oferowanychprzez Allianz Bank - minimalne formalności oraz wysoką dostępnąkwotę kredytu.

- Przygotowując strategię i komunikację dla Allianz Bankuszukaliśmy formy, która w inteligentny sposób nawiąże do sytuacji,w której znalazł się nie tylko sektor bankowy, ale i kliencibanków. Chcemy pokazać, że tak poważna i wiarygodna instytucja jakAllianz Bank, może pełnić właśnie rolę źródła spokoju dlazaniepokojonych swymi finansami Polaków - mówi Monika Stępień,senior account manager z agencji DDB, która odpowiada za kreacjękampanii.

allianz

Pierwsze miasto w którym prowadzona jest akcja to Warszawa.Spoty radiowe emitowane są w stołecznych rozgłośniach: Radiu Pin,Esce Warszawa, Złotych Przebojach oraz Antyradiu. Dodatkowo nanośnikach outdoorowych umieszczone zostały reklamy informujące olokalizacji oddziałów Allianz Banku. Kampania jest też prowadzona winternecie (bannery na Onet.pl i Interia.pl, reklamy w wyszukiwarceGoogle.pl). Media zakupił Starcom.

Akcja w stolicy potrwa do 15 marca br., potem kampania pojawi się winnych miastach.

Dołącz do dyskusji: Wojciech Mann w kampanii Allianz Banku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl