WP RadarOkazji nowym serwisem sprzedażowym Wirtualnej Polski
Grupa Wirtualna Polska uruchomiła serwis WP RadarOkazji agregujący oferty ze sklepów internetowych i dostosowujący je do oczekiwań różnych internautów.
Na WP RadarOkazji prezentowane są oferty z różnych kategorii produktowych m.in. odzieży, kosmetyków, turystyki i elektroniki. Produkty te są dostępne w wielu zewnętrznych sklepach internetowych.
Serwis - działający pod adresem radar.wp.pl - automatycznie dopasowuje wyświetlane sklepy i oferty do preferencji ustalonych przez użytkownika. Dostępne są też powiadomienia o przecenach produktów, którymi się interesowali różni internauci.
- Dzięki stworzeniu horyzontalnego serwisu e-commerce zyskujemy więcej możliwości prezentowania użytkownikom dopasowanych produktów. Większa przestrzeń dostępna w osobnym serwisie pozwoliła nam na wprowadzenie drzewa produktowego, filtrów czy sortowania. Użytkownikom daje to możliwość zebrania większej ilości informacji o produkcie i podjęcie lepszej decyzji zakupowej. W kolejnym etapie rozwoju WP radarOkazji przewidujemy także rozszerzenie naszej oferty reklamowej - zapowiada Piotr Rytel, szef działu e-commerce w Wirtualnej Polsce.
Przez ostatnie cztery lata Wirtualna Polska kupiła szereg serwisów sprzedażowych, m.in. Domodi.pl, Allani.pl, Homebook.pl, Wakacje.pl, Easygo.pl, Wypoczynek.pl, Finansowysupermarket.pl i Jedenwniosek.pl. W marcu br. za kolejne 35 proc. udziałów spółki, Domodi (należą do niej Domodi.pl, Homebook.pl i Allani.pl) zapłaciła 85 mln zł.
W ub.r. Wirtualna Polska w pionie internetowym osiągnęła 457,5 mln zł wpływów ze sprzedaży (10,3 proc. więcej niż rok wcześniej), w tym 424,5 mln zł przychodów gotówkowych (po wzroście o 12,6 proc.) i 142,2 mln zł zysku EBITDA (w górę o 12,3 proc.). Według badania Gemius/PBI w marcu br. serwisy i aplikacje internetowe zanotowały 20,96 mln realnych użytkowników i 4,13 mld odsłon.
Dołącz do dyskusji: WP RadarOkazji nowym serwisem sprzedażowym Wirtualnej Polski