Wspólny pakiet reklamowy 'Polski' i 'Echa Miasta'
Od lutego Grupa Wydawnicza Polskapresse wprowadziła nową ofertęreklamową o nazwie Wielka Siódemka. Pozwala ona na zakuppowierzchni reklamowej w siedmiu dziennikach wydawanych pod marką"Polska" i bezpłatnej gazecie miejskiej "Echo Miasta".
W pakiecie znalazły się następujące tytuły wchodzące w składprojektu "Polska": "Polska Dziennik Bałtycki", "Polska GazetaWrocławska", "Polska Głos Wielkopolski", "Polska Dziennik Łódzki","Polska Dziennik Zachodni", "Polska Gazeta Krakowska" oraz "PolskaMetropolia Warszawska".
- Oferujemy reklamodawcy ciekawy pakiet, dzięki któremu możedotrzeć do odbiorców zarówno kupujących gazety w kiosku, jak iotrzymujących je bezpłatnie, i co istotne pakiet ten umożliwianaszym klientom dotarcie do ich potencjalnych konsumentów watrakcyjnych kosztach dotarcia - mówi Małgorzata Cetera-Bulka,prezes Polskapresse Oddział Biuro Reklamy.
- Po prostu, nasz pakiet to oferta konkurencyjna dla zasięgówinnych gazet, w najbardziej poszukiwanych grupach docelowych.Dopełniamy się potencjałami swoich odbiorców. "Echo Miasta" togazeta tętniąca życiem największych metropolii. Profil Czytelników,wysokie indeksy dopasowania do młodych, dynamicznych osób z grupwielkomiejskich, to walory, które "Echo Miasta" wnosi do tej oferty- dodaje Łukasz Gajewskim, prezes zarządu Media4Mat, wydawcy "EchaMiasta" (firma ta należy do Polskapresse).
Wartością dodaną pakietu jest rabat na zakup reklam: w wydaniupowszednim (poniedziałek) jest to 7 proc., w wydaniach magazynowych(piątkowe wydanie "Polski" i czwartkowe wydanie "Echa Miasta") - 15proc.
Oferta będzie sprzedawana przez Biuro Reklamy "Echa Miasta" iBiuro Reklamy Polskapresse, obsługujące tytuły tworzące pakiet.Pakiet zostanie wsparty kampanią w mediach branżowych oraz naportalach tematycznych. Akcja przygotowana została przez ModułKreatywny Biura Reklamy Polskapresse.
Dołącz do dyskusji: Wspólny pakiet reklamowy 'Polski' i 'Echa Miasta'