Wszystkie dwutygodniki o gwiazdach na minusie. „Gala” z rekordowo niską sprzedażą
W listopadzie 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników people było „Party”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a najwięcej straciła „Gala”, ktora w listopadzie ub.r. nie stosowała promocji cenowej.
Średnia sprzedaż ogółem dwutygodnika „Party” (Edipresse Polska) w listopadzie 2014 roku wyniosła 241 841 egz. W porównaniu do listopada 2013 roku była ona niższa o 14,57 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugie miejsce zajął dwutygodnik „Show” (Wydawnictwo Bauer). Zanotował on spadek sprzedaży ogółem wynoszący 15,40 proc. i średni wynik na poziomie 208 838 egz.
Na podium znalazł się jeszcze magazyn „Flesz” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma spadła w ciągu roku o 13,88 proc. do 124 880 egz.
Z kolei największy spadek, wynoszący 32 proc., odnotowała „Gala” (Grupa Burda), której średni wynik w listopadzie zeszłego roku uplasował się na poziomie 52 538 egz.
ZKDP |
listopad |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
2014 |
2013 |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd |
357 839 |
241 908 |
241 841 |
428 385 |
283 167 |
283 100 |
Show |
312 455 |
208 838 |
208 838 |
384 905 |
246 843 |
246 843 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
214 310 |
125 364 |
124 880 |
268 635 |
145 484 |
145 000 |
Viva! |
222 078 |
111 038 |
111 038 |
257 789 |
141 695 |
141 695 |
Grazia |
134 915 |
71 175 |
71 025 |
187 430 |
84 615 |
84 465 |
Gala |
107 000 |
52 587 |
52 538 |
165 116 |
77 356 |
77 261 |
W listopadzie 2014 roku w porównaniu do października 2014 roku wszystkie pisma zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Gala” - było to 63,09 proc.
ZKDP |
2014 |
|||||
Wirtualnemedia.pl |
listopad |
październik |
||||
Tytuł |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Średni nakład jednoraz. |
Rozpow. płatne razem |
Sprzedaż ogółem |
Party Życie Gwiazd |
357 839 |
241 908 |
241 841 |
370 083 |
289 249 |
289 182 |
Show |
312 455 |
208 838 |
208 838 |
322 246 |
228 821 |
228 821 |
Flesz Gwiazdy & Styl |
214 310 |
125 364 |
124 880 |
215 220 |
125 782 |
125 298 |
Viva! |
222 078 |
111 038 |
111 038 |
203 545 |
119 869 |
119 869 |
Grazia |
134 915 |
71 175 |
71 025 |
166 643 |
97 805 |
97 655 |
Gala |
107 000 |
52 587 |
52 538 |
229 885 |
142 409 |
142 359 |
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Dołącz do dyskusji: Wszystkie dwutygodniki o gwiazdach na minusie. „Gala” z rekordowo niską sprzedażą