SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wygrana 31 mln zł w Lotto bez rekordu oglądalności

Sobotnie losowanie „Studia Lotto”, w którym padła druga najwyższa wygrana w historii loterii, oglądało 650 tys. widzów. Jest to jeden z najlepszych wyników w tym roku, ale nie rekordowy.

„Studio Lotto” w TVP Info z dnia 1 września br., w którym padła wygrana 31 mln zł, śledziło 650 tys. widzów przy udziałach na rynku wynoszących 5,53 proc. w grupie wszystkich widzów oraz 3,10 proc. w grupie komercyjnej - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Szczęśliwy gracz wygrał 30 927 429,60 zł. Zagrał on w punkcie Lotto mieszczącym się w jednym z supermarketów w Bolesławcu (więcej na ten temat).

Sobotnie losowanie „Studio Lotto” wśród topowych wydań programu tym roku zajęło dopiero piąte miejsce. Najchętniej oglądany odcinek audycji w 2012 roku zgromadził 769 tys. widzów. Jego emisja miała 9 lutego br. - to właśnie wtedy padła najwyższa wygrana w historii tej gry - 33 787 496,10 zł.

Z kolei średnia widownia „Studia Lotto” w okresie od 3 stycznia do 1 września br. wyniosła 429 tys. widzów przy udziałach na rynku na poziomie 3,53 proc. w grupie 4+ oraz 1,76 proc. w grupie 16-49. Program nadawany jest na antenie TVP Info we wtorki, czwartki i soboty o godz. 22.15.

Studio Lotto - TOP 10 wydań w 2012 roku
Data Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
09-02-2012 769 143 6,48% 4,03%
10-03-2012 724 639 5,75% 3,48%
28-01-2012 704 755 5,38% 3,12%
04-02-2012 682 103 4,86% 3,24%
01-09-2012 649 923 5,53% 3,10%
05-07-2012 602 759 5,61% 3,17%
30-08-2012 598 815 5,39% 2,94%
09-08-2012 598 356 5,71% 1,87%
31-07-2012 586 922 5,32% 1,92%
24-05-2012 585 188 4,94% 2,58%
Wirtualnemedia.pl
Studio Lotto - średnio w 2012 roku
Okres Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
3-01-2012 - 01-09.2012 429 402 3,53% 1,76%

Dołącz do dyskusji: Wygrana 31 mln zł w Lotto bez rekordu oglądalności

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl