SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Wysoka sprzedaż miesięcznika 'Kobieta i Życie', ostro w dół 'Olivia'

W kwietniu 2009 roku spadła sprzedaż większości miesięczników poradnikowych adresowanych do kobiet. Najwięcej stracił magazyn "Olivia" (Marquard Media Polska) a liderem w segmencie było pismo "Kobieta i Życie" (Wydawnictwo Bauer).

Sprzedaż ogółem miesięcznika "Kobieta i Życie" w kwietniu br. wyniosła 557 350 egz. (tytuł zadebiutował na rynku w październiku ub.r.) - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazło się pismo "Dobre Rady" (Burda Media Polska), które sprzedało się w ilości 486 894 egz. (spadek o 11 proc.), a na pozycji trzeciej uplasował się "Świat Kobiety" (Wydawnictwo Bauer) ze sprzedażą ogółem na poziomie 447 901 egz. (wzrost o 1 proc.).

kwiecień


2009

2008

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie 557 350 -
Dobre Rady 486 894 547 551
Świat Kobiety 447 901 441 473
Poradnik Domowy 425 011 400 641
Claudia 305 698 391 987
Olivia 223 458 336 603

Porównując dane z kwietnia br. do danych z poprzedniego miesiąca widać, że największy spadek sprzedaży ogółem odnotował miesięcznik "Dobre Rady" (w dół o 14 proc.).

2009


kwiecień

marzec

ZKDP

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie 557 350 572 052
Dobre Rady 486 894 561 297
Świat Kobiety 447 901 414 294
Poradnik Domowy 425 011 384 291
Claudia 305 698 284 171
Olivia 223 458 194 243

Dołącz do dyskusji: Wysoka sprzedaż miesięcznika 'Kobieta i Życie', ostro w dół 'Olivia'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl