SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Wyzwanie smaku” w zimowej kampanii Pepsi (wideo)

Ruszyła zimowa edycja kampanii "Wyzwanie Smaku" reklamującej napój Pepsi (produkowany przez PepsiCo). Akcję przygotowały i realizują firmy BBDO Warszawa, Deloitte Digital, OMD, Ewesa i Partner od Promotion.

To pierwsza zimowa edycja kampanii "Wyzwanie Smaku", w której konsumenci odkrywają, który napój typu cola bardziej im smakuje. Dotychczas akcje odbywały się w miesiącach letnich.

Mechanizm badania preferencji smakowych podczas akcji Pepsi jest taki sam od jej początku. Podczas "wyzwania" uczestnik dostaje do spróbowania Pepsi oraz drugi napój typu cola w nieoznaczonych przezroczystych kubkach. Po wskazaniu bardziej odpowiadającego mu smaku, dowiaduje się, którą markę wybrał. Napoje w czasie testów każdorazowo podawane są w tej samej temperaturze, w takich samych kubeczkach i ze świeżo otwartych puszek.

W zimowej edycji akcji biorą udział grupy charakterystyczne dla okresu zimowego, takie jak wieszający lampki choinkowe, świąteczni kierowcy, a także elfy. Do akcji zaangażowano znanych youtuberów, którzy przez najbliższe miesiące będą publikować wyniki grup za pośrednictwem mediów społecznościowych (Facebook, YouTube, Snapchat).

Ogólnopolska kampania ruszyła wraz z początkiem listopada i potrwa do końca roku. Działania marketingowe będą realizowane pod hasłem "Wybór jest chwilą. Zasmakuj go.", wykorzystywanym przy poprzednich akcjach Pepsi. Kampania obejmuje reklamę telewizyjną, w której pokazano w dowcipny sposób grupy deklarujące wybór smaku Pepsi. Zaplanowano także działania w internecie i na outdoorze.

Za przygotowanie i realizację kampanii odpowiadają firmy BBDO Warszawa (kreacja i adaptacja reklam), Deloitte Digital (aktywności w internecie), OMD (zakup mediów), Ewesa (organizacja eventów) oraz Partner of Promotion (działania PR).

Dołącz do dyskusji: "Wyzwanie smaku” w zimowej kampanii Pepsi (wideo)

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
wincey & wincey
Pepsi chce ukraść święta :)
sorry pepsi.
0 0
odpowiedź