Z Delectą odkryj Meksyk i nie tylko
Od początku stycznia do końca lutego 2008 r. potrwa silna kampania reklamowa meksykańskiej linii marki Delecta. Działania obejmą prasę kobiecą, tytuły podróżnicze oraz Internet.
Celem zaplanowanej kampanii jest dalsze popularyzowanie znajomości kuchni meksykańskiej, wzmocnienie dotychczasowego edukacyjnego przekazu oraz kontynuacja budowania świadomości marki Delecta jako marki żywnościowej. Ponadto, obecne działania mają na celu zachęcenie konsumentów do twórczych eksperymentów kulinarnych z tortillą, lesz nie tylko w klimacie meksykańskim.
Ze względu na zróżnicowaną grupę docelową kategrorii, zdecydowano o selektywnym doborze mediów. Reklamy prasowe pojawią się na łamach tytułów kobiecych tj. Claudia, Pani Domu, Naj, Przyjaciółka, Twój Styl, Viva oraz Gala, docierających z przekazem do szeroko definiowanej grupy kobiet w wieku 25-40 lat. Emisje obejmą także wszystkie, dostępne na rynku tytuły prasy podróżniczej: National Geographic, Traveller, Poznaj Świat, Voyage i Podróże, targetowane między innymi do singli, DINKS (z ang. double income no kids, par bez dzieci), osób otwartych na nowości.
W Internecie kampania będzie miała charakter odsłonowy.
Toplayery i billboardy pojawią się w tematycznych serwisach
związanych z kuchnią. w portalach interia.pl, gazeta.pl, o2.pl oraz
gotowanie.wkl.pl. Zaplanowano także akcję e-mailingową do
użytkowników poczty wp.pl i interia.pl. Linki sponsorowane zostaną
zamieszczone w wyszukiwarce gogle i net sprint.
Ważnym elementem kampanii będzie konkurs na stronie internetowej
www.odkryjmeksyk.pl, w
którym do wygrania będzie dwuosobowa, dwutygodniowa wycieczka do
Meksyku/na Kubę oraz 100 nagród dodatkowych.
Kampanię wspierają ponadto działania PR oraz promocje w handlu nowoczesnym.
Kreację reklam prasowych opracował Gutenberg.
Kreację reklam internetowych i konkurs opracowało K2
Eksperci.
Media zaplanował i zakupił Starcom.
Dołącz do dyskusji: Z Delectą odkryj Meksyk i nie tylko