„Z Diners Club masz to coś” - nowa kampania Diners Club Polska (wideo)
Diners Club wystartował w internecie z nową kampanią reklamową promującą rozwiązania finansowe dla przedsiębiorców i przedstawicieli wolnych zawodów. Za jej przygotowanie i realizację odpowiada Artefact.
Nowa kampania Diners Club Polska promuje trzy produkty firmowe - kartę LOT, Partner i Travel Account. Na kanałach social media (Facebook, Youtube) oraz stronie internetowej emitowane są trzy spoty dedykowane pojedynczo każdemu z produktów, w prezentowane są możliwości i korzyści wynikające z posiadania kart.
Bohaterem każdego z trzech spotów jest jedna postać - właściciel firmy (Artur Jasiński), bizneswoman (Dorota Fórmanowska) oraz architekt (Mariusz Odwarzny), którzy przekonują, że karta Diners Club jest czymś więcej niż tylko narzędziem płatniczym - bo m.in. "zwiększa komfort i bezpieczeństwo podróży, umożliwia dostęp do internetowego konta karty i oferuje niskie oprocentowanie kredytu".
Za przygotowanie, reżyserię i produkcję spotów odpowiada studio reklamy Artefact.
Dodatkowo, oprócz kampanii internetowej, Diners Club przygotował specjalne wiosenne promocje dla klientów. Osoby, które do 30 czerwca 2017 r. wystąpią o wydanie nowych lub kolejnych kart Diners Club Klasycznej lub LOT skorzystają z pierwszej opłaty rocznej niższej aż o połowę. Promocją objęte są zarówno karty firmowe jak i indywidualne.
Dołącz do dyskusji: „Z Diners Club masz to coś” - nowa kampania Diners Club Polska (wideo)