Z Nike w Holandii na szefa marketingu CroppTown
Iga McGinley, zarządzająca do tej pory linią odzieży młodzieżowej Nike na całym rynku europejskim, została nową szefową marketingu CroppTown zastępując na tym stanowisku Tomasza Gardziewicza.
Iga McGinley przez ostatnie 6 lat pracowała w Europejskiej siedzibie głównej Nike w Holandii, gdzie jak sama przyznaje zajmowała się 'tak naprawdę całym procesem od stworzenia idei, inspiracji i planu kolekcji aż po wdrożenie na rynek i wsparcie działaniami marketingowymi'.
Za co będzie teraz odpowiedzialna? Jako brand marketing manager będzie zarządzać działaniami CroppTown i Cropp we wszystkich krajach Europy, w których CT posiada swoje salony, przygotowywać strategię marketingową na najbliższe lata oraz zajmie się restrukturyzacją i rozwojem działu marketingu.
Iga McGinley studiowała stosunki międzynarodowe w USA (San Francisco), Polsce (Łódź) i Holandii, gdzie zrobiła też studia MBA by następnie trafić prosto do Nike.
Tomasz Gardziewicz, zwalniając dotychczasowo zajmowane miejsce, wskoczył na inne - został kierownikiem ds. operacyjnych działań marketingowych marek CroppTown i Cropp w Europie
Dołącz do dyskusji: Z Nike w Holandii na szefa marketingu CroppTown