Z „Press” i „Media & Marketing Polska" do Direct Publishing Group
Jacek Podgórski został nowym szefem działu news business w Direct Publishing Group, a Monika Maciąg objęła w spółce funkcję dyrektora wydawniczego. Firma zatrudniła też m.in. nowych new business managerów i nowych pracowników w dziale obsługi klienta.
Podgórski zastąpił na stanowisku szefa działu news business Annę Mączkę, która rozstała się z DPG. Ostatnio związany był z biurem reklamy miesięcznika „Press”, gdzie odpowiadał m.in. za sprzedaż powierzchni reklamowej, a wcześniej pracował m.in. jako dyrektor ds. marketingu w Rainbows oraz w Grupie ZPR.
Do działu news business dołączyli także Agnieszka Wrembel i Marlena Olszewska, którzy objęli stanowiska new business managerów. Wrembel przeszła z magazynu „Media & Marketing Polska”, gdzie ostatnio kierowała działem reklamy. Olszewska dotychczas zajmowała się sprzedażą powierzchni reklamowej w tytułach i serwisach spółki Polskapresse.
Direct Publishing Group utworzyła stanowisko dyrektora wydawniczego - objęła je Monika Maciąg, która przez ostatnie 12 lat pracowała w Wydawnictwie Bauer. Była tam kolejno redaktor naczelną „Twista” i „Bravo Girl”, dyrektor wydawniczą pism młodzieżowych, a następnie ich wydawcą. W DPG Maciąg będzie odpowiedzialna za przygotowywanie koncepcji nowych projektów wydawniczych oraz organizację pracy redakcji i studia graficznego.
Do działu redakcyjnego dołączyli: Michał Zawadzki, który został redaktorem naczelnym pism „Diners Club Magazine” i „Razem” oraz redaktorem prowadzącym portalu HipHipHurra, a także Łukasz Kałucki, który rozpoczął pracę jako redaktor prowadzący magazynów „Mercedes Magazyn”, „Mercedes-Benz Transport” i „Mercedes 4Matic”. Zawadzki pracował wcześniej m.in. w dziale krajowym „Wprost” i jako redaktor prowadzący miesięcznika „Dlaczego”, zaś Kałucki związany był z Mercedes-Benz Polska, gdzie odpowiadał za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną.
Firma zatrudniła także client service assitanta, którym została Michalina Wilk (wcześniej office manager oraz event specialist w agencji Infinity) oraz account executive'a – stanowisko to objął Robert Pajączkowski (wcześniej m.in. w Porsche Cars GB, gdzie odpowiadał za PR, eventy, BTL i komunikację korporacyjną).
Do siostrzanej spółki DPG - Net Publishing (odpowiada za projekty internetowe) dołączył z kolei Paweł Bączkowski, który objął funkcję flash developera. Wcześniej pracował w firmie GTP Marketing jako grafik komputerowy.
Dołącz do dyskusji: Z „Press” i „Media & Marketing Polska" do Direct Publishing Group