SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Zabawy i Marzenia z Barbie” na czele sprzedaży miesięczników dziecięcych, tylko „Księżniczka” na plusie

W kwietniu 2014 roku pozycja lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci należała do „Zabaw i Marzeń z Barbie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogła „Księżniczka”, z kolei najwięcej stracił „Monster High”.

Sprzedaż ogółem magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) w kwietniu 2014 roku wyniosła 54 199 egz. i w porównaniu do kwietnia 2013 roku była niższa o 12,94 proc. - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki

Drugą pozycję zajął miesięcznik „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 52 321 egz. Tytuł ten wszedł na rynek w listopadzie ub.r.

Na podium znalazł się jeszcze miesięcznik „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada). Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 49 779 egz., po spadku o 1,90 proc.

Jedynym wzrostem sprzedaży ogółem - o 14,37 proc. do 34 508 egz. - pochwalić się mogła „Księżniczka” (Egmont Polska), która awansowała z miejsca piątego na czwarte.

Z kolei najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który w zestawieniu spadł z miejsca drugiego na piąte. Sprzedaż ogółem tego pisma zmalała bowiem o 49,50 proc. do poziomu 27 665 egz.

ZKDP

kwiecień

Wirtualnemedia.pl

2014

2013

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Zabawy i Marzenia z Barbie

75 000

54 199

54 199

80 000

62 258

62 258

Lego. Legends of Chima

59 912

52 321

52 321

-

-

-

Scooby - Doo!

79 540

49 779

49 779

79 910

50 741

50 741

Księżniczka

55 000

34 508

34 508

57 000

30 173

30 173

Monster High

63 000

27 665

27 665

60 160

54 777

54 777

Magazyn Mia and Me

44 957

27 454

27 454

-

-

-

Magazyn MiniMini

42 941

24 939

24 939

-

-

-

Kubuś i Przyjaciele

48 000

24 643

24 643

65 000

39 250

39 250

Auta

48 000

23 062

23 062

55 000

29 505

29 505

Świnka Peppa Magazyn

42 970

20 010

20 010

42 983

28 228

28 228


W kwietniu 2014 roku w porównaniu do marca 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 22,24 proc.) pochwalić się mógł „Magazyn MiniMini” (Media Service Zawada). Z kolei najwięcej straciła tutaj „Świnka Peppa Magazyn” (Media Service Zawada) - było to 42,21 proc.

ZKDP

2014

Wirtualnemedia.pl

kwiecień

marzec

Tytuł

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednoraz.

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Zabawy i Marzenia z Barbie

75 000

54 199

54 199

75 000

51 752

51 752

Lego. Legends of Chima

59 912

52 321

52 321

59 758

46 032

46 032

Scooby - Doo!

79 540

49 779

49 779

79 918

47 509

47 509

Księżniczka

55 000

34 508

34 508

55 000

35 623

35 623

Monster High

63 000

27 665

27 665

70 503

31 421

31 421

Magazyn Mia and Me

44 957

27 454

27 454

-

-

-

Magazyn MiniMini

42 941

24 939

24 939

39 972

20 401

20 401

Kubuś i Przyjaciele

48 000

24 643

24 643

48 000

28 429

28 421

Auta

48 000

23 062

23 062

50 000

26 462

26 462

Świnka Peppa Magazyn

42 970

20 010

20 010

49 969

34 624

34 624

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Dołącz do dyskusji: „Zabawy i Marzenia z Barbie” na czele sprzedaży miesięczników dziecięcych, tylko „Księżniczka” na plusie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl