„Zapanuj nad zielenią” w kampanii Husqvarny
Pod hasłem „Zapanuj nad zielenią” ruszyła kampania reklamowa sprzętu Husqvarna. Akcja obejmuje telewizję, radio i prasę.
Rozpoczęta właśnie kampania Husqvarny reklamuje przede wszystkim wielofunkcyjne wykaszarki tej marki – 323R II, 333R i 343 R. Przekaz pod hasłem „Zapanuj nad zielenią” podkreśla niezawodność i fachowość tych urządzeń.
Akcja obejmuje telewizję (TVP, TVN, Polsat, TVN24, TVN Style, TVN Turbo, Polsat 2, Polsat News, TV4, Travel Channel i Discovery), radio oraz prasę (czasopism opiniotwórcze, branżowe i ogrodnicze, m.in. „Polityka”, „Murator” i „Dobre Wnętrze”).
Kreację kampanii przygotowano w oparciu o materiały korporacyjne firmy, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Maxus Globar, a działania public relations prowadzi agencja ComPress.
Dołącz do dyskusji: „Zapanuj nad zielenią” w kampanii Husqvarny