Klarna debiutuje w Polsce opcją "Zapłać za 30 dni"
Bank detaliczny Klarna, dostawca płatności i serwis zakupowy z ponad 90 milionami użytkowników na całym świecie, oficjalnie uruchomił w Polsce popularną na świecie opcję „Zapłać za 30 dni”. Pierwszym klientem firmy jest firma odzieżowa H&M.
H&M jest pierwszym partnerem Klarny w Polsce, oferującym opcję "Zapłać za 30 dni" przy zakupach w sieci. Firma zapowiada, że w wkrótce liczba marek współpracujących w tym zakresie powiększy się.
Dzięki opcji „Zapłać za 30 dni” konsumenci mogą robić zakupy i płacić w sposób zapewniający im większą elastyczność, wygodę i wybór, bez odsetek i opłat.
Dodatkowo, aplikacja Klarny umożliwia przeglądanie polecanych sklepów i zarządzanie płatnościami Klarny u zintegrowanych sprzedawców.
Kupujący mogą korzystać z wyselekcjonowanych list zakupów, tworzyć i udostępniać spersonalizowane foldery (kolekcje), a także aktywować powiadomienia o obniżkach cen. Wkrótce w aplikacji dostępnych będzie wiele innych funkcji.
H&M pierwszym sklepem z usługą od Klarny
- Jestem zachwycony, że mogę osobiście rozpocząć ekspansję Klarny w Polsce. Naszym celem jest umożliwienie polskim konsumentom robienia zakupów, płatności i bankowania w bardziej inteligentny sposób, który naprawdę pasuje do ich sposobu życia - podkreśla Sebastian Siemiątkowski, CEO i współzałożyciel Klarny. - To dla mnie szczególna premiera, z racji na moje polskie korzenie. Cieszę się, że sektor e-commerce stał się motorem napędowym lokalnej gospodarki. Klarna jest tutaj, aby wzmocnić ten fenomen. Zaczynamy z naszym długoterminowym partnerem H&M, ale naszym zobowiązaniem jest być partnerem do wzrostu dla wszystkich polskich sprzedawców, dużych i małych, i wspólnie pracować nad budowaniem lojalnej i usatysfakcjonowanej społeczności klientów wokół ich marek - dodaje.
- Zakupy w H&M powinny być wygodne, trafiające w gusta i inspirujące. Cieszymy się, że możemy teraz zaoferować fanom mody w Polsce wygodny sposób płacenia za ich zakupy. Dzięki partnerstwu z Klarną opracowaliśmy autorskie rozwiązanie do płatności, oferujące naszym fanom prawdziwie nowoczesne doświadczenia zakupowe bez względu na to, gdzie i jak zdecydują się robić zakupy - mówi Mehmet Arisoy, country manager H&M w Polsce.
Klarna zapowiada dalszy rozwój swojej obecności w Polsce, z lokalnym zespołem i biurem w Warszawie.
Klarna ma już swoje europejskie biura w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Skandynawii, Holandii, Belgii, Hiszpanii oraz we Włoszech.
Jak podano Klarna na świecie ma 2 mln transakcji dziennie, 90 mln aktywnych konsumentów (+174 proc. r/r), 18 mln aktywnych użytkowników aplikacji miesięcznie, 250 tys. partnerów detalicznych oraz 4 tys. pracowników w tym 1600 inżynierów, ponad 100 narodowości.
Klarna współpracuje w sumie z 250 tys. sprzedawców. Wśród nich są Nike, Ikea, Samsung i Sephora.
W ostatnim czasie metodę odroczonych płatności wprowadziła platforma Zalando.
Dołącz do dyskusji: Klarna debiutuje w Polsce opcją "Zapłać za 30 dni"