'Zdrowe znaczy piękne. Zadbaj o włosy'
Pod takim hasłem rozpoczął się pierwszy etap ogólnopolskiej kampanii prasowej dla kuracji do włosów firmy Inter Fragrances.
Działania mają charakter informacyjny, a ich celem jest budowa wizerunku marki IF jako eksperta od rozwiązywania problemów z włosami oraz wzrost sprzedaży poszczególnych kuracji. Kreacją oraz realizacją kampanii zajęła się agencja reklamowa Soul and Mind.
Działania skierowane są do osób dbających o zdrowy wygląd włosów, a także do farmaceutów. W ramach pierwszego etapu kampanii Agencja Reklamowa Soul and Mind przygotowała reklamy prasowe, w których główny nacisk położono na zdrowe, lśniące włosy. Początkowo działania obejmą magazyny wydawane przez sieci aptek oraz prasę branżową medyczną oraz skierowaną do kanału farmaceutycznego m.in. Postępy Dermatologii i Alergologii, Bez Recepty, Poradnik Aptekarski, Dbam o Zdrowie.
Działania prowadzone są w rezultacie zmiany pozycjonowania kuracji do włosów wszystkich marek należących do portfolio firmy Inter Fragrances m.in. Seboradin, Naphera, Petrole. Podstawą nowej koncepcji komunikacji produktów jest prezentowanie marki "IF" jako eksperta do rozwiązywania problemów z włosami.
Agencja Reklamowa Soul and Mind realizuje projekt w ramach przedłużenia trwającej od ponad trzech lat współpracy.
Dołącz do dyskusji: 'Zdrowe znaczy piękne. Zadbaj o włosy'