SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Zjednoczenie.com: nowe sewisy dla Vistula&Wólczanka

Agencja interaktywna zjednoczenie.com zakończyła prace nadwiosennymi serwisami internetowymi dla wiodących marek należącychdo spółki Vistula&Wólczanka.

Oferowane w sezonie wiosennym i letnim kolekcje tej znanej wkraju i za granicą firmy odzieżowej prezentowane są w czterechserwisach internetowych: www.vistula.pl, www.wolczanka.com.pl, www.luigivesari.com oraz www.lettfield.com.

Ważną rolę w aranżacji wiosennych serwisów odgrywa kolorystyka.Strony internetowe marek Vistula i Wólczanka charakteryzujewyjątkowo estetyczna i stonowana szata graficzna, w której dominująodcienie bieli i stali. W takim otoczeniu doskonale prezentują siękolekcje odzieży kierowanej do ludzi biznesu.
Patynowana stal oraz kawa to z kolei oprawa kolorystyczna dlaproduktów marki Luigi Vesari, która reprezentuje najlepsze wzorcewłoskiej mody i od trzech lat jest z powodzeniem sprzedawana wkilkudziesięciu współpracujących z producentem odzieży salonachmody.

- Dobór tła oraz sposób prezentacji poszczególnych elementówkolekcji sprawia, że użytkownik serwisów Vistula, Wólczanka i LuigiVesari może od razu skoncentrować się na głównym temacie - nowejkolekcji - mówi Sławomir Ziętarski, kierownik rozwoju i projektów wagencji zjednoczenie.com. - Jest to również wyraźnie widoczne woprawie graficznej serwisu marki Lettfield.

W tym sezonie Vistula za pośrednictwem serwisu internetowegoproponuje swoim klientom tzw. nowoczesny formal, który nawiązujestylistycznie do sportów dla mężczyzn - jachtingu i rajdówsamochodowych. Oferowane w prezentacji zestawy odzieży można nietylko zobaczyć w ujęciu statycznym na zdjęciach, ale także nasekwencjach wideo.

Na szczególną uwagę zasługuje sposób, w jaki wyeksponowanezostały trzy kolekcje koszul i krawatów marki Wólczanka: Lambert,Wólczanka Black oraz casualowej kolekcji Wólczanka White.Doskonałej jakości zbliżenia na detale kolejnych, wyświetlanych naekranie kompozycji koszul i krawatów eksponują ich kolor, fakturęoraz sposób wykończenia. Użytkownik zdaje się niemal ichdotykać.

Nieco inaczej postąpiono projektując serwis dla marki Lettfield.Intensywne tło, na którym dynamicznie prezentowane są kolejnepropozycje tej marki, wskazuje, że szyk i elegancja nie mająograniczać się tylko do zacisza gabinetów i foteli klubowych, alemogą nam towarzyszyć także po godzinach. Bo prawdziwy biznesmenpotrafi nie tylko zarabiać pieniądze. Potrafi je także z fantazjąwydawać.

Goście wszystkich wirtualnych salonów zachęceni prezentowanymiofertami mogą natychmiast uzyskać informację o lokalizacji salonówposzczególnych marek. Możliwe jest także bezpośrednie przeniesieniesię do serwisu korporacyjnego producenta. W serwisie Vistuliznajdziemy także informacje o dodatkowych usługach oferowanychklientom ekskluzywnego subbrandu Lantier oraz klientomkorporacyjnym. Wszystkie serwisy udostępnione są także w wersjianglojęzycznej.

- Budując kolejne wersje serwisów, położyliśmy nacisk naprezentację kolekcji, która kierowana jest przede wszystkim doceniących sobie czas ludzi sukcesu - dodaje Bartłomiej Pawlukprezes zarządu agencji zjednoczenie.com.

- To drugi sezon owocnej i udanej współpracy naszej firmy zagencją zjednoczenie.com - mówi Krzysztof Pyzik z DepartamentuMarketingu Vistula & Wólczanka S.A. - Jesteśmy zadowoleni zprofesjonalnej obsługi, kreatywności oraz zaangażowania agencji wtworzenie naszych serwisów.

Dołącz do dyskusji: Zjednoczenie.com: nowe sewisy dla Vistula&Wólczanka

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl