Zmiany w dziale promocji Radia ZET i Chilli ZET
Grupa Eurozet wprowadza nową strukturę organizacyjną w dziale promocji Radia ZET i Chilli ZET. Do zespołu dołącza Marta Gajowniczek.
Od początku października dział promocji Radia ZET i Chilli ZET będzie miał nową strukturę organizacyjną. Powstają w nim dwa zespoły. Jeden z nich będzie współtworzyć i realizować kompleksową strategię komunikacyjną marki Radio ZET, a drugi – marek: Chilli ZET oraz Regie Radio Music (RRM).
Czwartego października do działu promocji dołączy Marta Gajowniczek, która obejmie stanowisko brand managera Chilli ZET i brand PR managera marki RRM. Oprócz realizacji działań promocyjnych dla podległych marek, będzie odpowiedzialna za strategiczną współpracę redakcyjną Radia ZET oraz Chilli ZET z innymi mediami. Drugi brand manager Radia ZET ma dołączyć do zespołu w listopadzie.
Ostatnio Gajowniczek pracowała jako PR&Communication Manager w OmnicomMediaGroup. Odpowiadała m.in. za komunikację wewnętrzną i zewnętrzną grupy. Wcześniej była związana z agencją PR Euro RSCG Sensors, gdzie prowadziła kampanie wizerunkowo-lifestylowe.
Z Grupą Eurozet rozstaje się Marta Starosta, która była starszym specjalistą ds. promocji i opiekunem marki Radio ZET.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale promocji Radia ZET i Chilli ZET
nie podobają mi się takie zmiany