Zmiany w dziale sprzedaży Internet Media Services
W ramach istniejącego w Internet Media Services działu sprzedaży wyodrębniono samodzielną sekcję odpowiedzialną za rozwój usług w zakresie videomarketingu.
Nowym działem kierować będzie Kinga Zabłocka, obsługą klientów zajmie się Katarzyna Hryc, dotychczasowy Media Manager w dziale sprzedaży.
Zabłocka z IMSem związana jest od 3 lat, wcześniej pracowała jako Media Partner, sprzedając czas antenowy w galeriach handlowych, przez ostatni rok zarządzała działem sprzedaży. Jest absolwentką Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej.
Szefem kreacji i produkcji kontentu video został Piotr Chałupko, wcześniej pracujący w firmie teleinformatycznej ATM S.A.
Decyzję o reorganizacji podjęto w związku z dynamicznie rosnącym zapotrzebowaniem rynku na nowe medium.
W listopadzie planowane jest wzmocnienie personalne nowo powstałego działu.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w dziale sprzedaży Internet Media Services