Zmiany w kampanii województwa pomorskiego
W najważniejszych mediach trwa kampania promująca województwo pomorskie. Akcję pod hasłem „Zmieniamy Pomorskie” przygotowały firmy Pheno Group, MConnection i Sparta Interactive.
Prowadzona obecnie kampania promocyjna województwa pomorskiego ma na celu wskazanie korzyści, jakie czerpią jego mieszkańcy z inwestycji wspieranych przez funduszu unijne. Akcja jest podzielona na dwie odsłony. W części teaserowej prezentowane są się pytania dotyczące różnych ludzi. Odpowiedzi na nie można znaleźć na stronie zmieniamypomorskie.pl oraz w drugiej odsłonie kampanii.
Akcja obejmuje telewizję (TVP Gdańsk), radio (Radio Złote Przeboje, Radio Eska), prasę (tygodniki regionalne z grupy Polskapresse), internet (reklamy displayowe i e-mailing) oraz outdoor (billboardy, citylighty, nośniki w SKM).
Kampanię na zlecenie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego przygotowały firmy Pheno Group (koncepcja działań), MConnection (planowanie i zakup mediów) oraz Sparta Interactive (przygotowanie i wdrożenie strony zmieniamypomorskie.pl).
Dołącz do dyskusji: Zmiany w kampanii województwa pomorskiego