Zmiany w magazynie "Kuchnia"
Marcowe wydanie miesięcznika "Kuchnia" (Agora SA) ukazało się wnowej szacie graficznej.
Największe zmiany dotyczą okładki, która zyskała więcej treści ikolorów. W magazynie wprowadzono również nawigację kolorystyczną,która poprzez wyodrębnienie poszczególnych działów ma pomócczytelnikowi w poruszaniu się po piśmie.
Za odświeżenie koncepcji graficznej odpowiedzialni byli JulitaTatyrża - nowy kierownik artystyczny miesięcznika i AndrzejPrzygodzki - dyrektor graficzny grupy czasopism Agory.
Numer, który jest dostępny w sprzedaży od 26 lutego zawiera 92strony i kosztuje 7,99 zł. Agora przygotowała specjalna kampaniępromocyjną wydania, która realizowana jest w magazynach wydawcy,"Gazecie Wyborczej", jej dodatkach, a także portalu ugotuj.to.
Dołącz do dyskusji: Zmiany w magazynie "Kuchnia"