Znam.to - social shoppingowy serwis Agory
Ruszył nowy serwis społecznościowy Agory - Znam.to, w którymym użytkownicy mogą zamieszczać recenzje i oceny produktów Serwis wpisuje się w trend zwany social shoppingiem.
Rekomendacje produktów podzielone są na kilkanaście działów, m.in.: "Dla dziecka", "Dom i wnętrze", "Muzyka", "Komputery", "Książki", "Odzież i obuwie", "Sprzęt AGD i RTV", "Zdrowie i uroda". Każdy z działów zawiera od kilku do kilkunastu podkategorii, które ułatwiają użytkownikom dodawanie własnych recenzji lub wyszukiwanie innych opinii.
Dodatkową funkcjonalnością serwisu jest możliwość określenia dokładnego profilu osób recenzujących produkty za pomocą.
- Serwis Znam.to wpisuje się w nowy trend w sieci zwany "social shoppingiem", który w dużej mierze działa jak porównywarka jakości i jest kolejnym etapem rozwoju znanych internautom porównywarek cen. Badania pokazują, że większość osób podczas podejmowania decyzji zakupowych ufa opiniom innych. W sieci ten trend przekłada się na bardzo wysoki poziom zaufania pokładanego w rekomendacjach, recenzjach i opiniach internautów - mówi Izabela Dauksza, szef projektu Znam.to.
Dołącz do dyskusji: Znam.to - social shoppingowy serwis Agory