Zoom TV stawia na „Zabójcze potrawy”, kabarety i „Alfa”
Jesień w Zoom TV upłynie pod znakiem kulinarnych podróży, kabaretów i klasyków serialowych, takich jak „Alf”. - Najważniejszy format to „Zabójcze potrawy”. Program o egzotycznych podróżach i niezwykłych doświadczeniach kulinarnych, który promuje ideę otwartości na inne kultury i ich tradycje - mówi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, dyrektorka programowa i ds. produkcji telewizyjnej w Grupie Kino Polska.
W drugim sezonie „Zabójczych potraw”, który trafi na antenę Zoom TV w listopadzie, będzie można oglądać kulinarne przygody Jarka Nowaka w Ameryce Południowej. Zdjęcia zrealizowano w Peru i Boliwii. Format przypomina produkcję „Dziwaczne potrawy” z udziałem Andrew Zimmern’a, którą tworzył Travel Channel. Obecnie stacja Warner Bros. Discovery emituje jej powtórki. W Zoom TV będzie można zobaczyć dania ze świnek morskich, owadów czy gadów, a także specjalności z Amazonii.
- Najważniejszy format to „Zabójcze potrawy”. Program o egzotycznych podróżach i niezwykłych doświadczeniach kulinarnych, który promuje ideę otwartości na inne kultury i ich tradycje. Jarek Nowak, antropolog i obieżyświat, w tym sezonie wgryza się w kuchnię Ameryki Południowej i pokazuje zwyczaje kulinarne, które w Polsce mogą być bardzo szokujące i kontrowersyjne. Chcemy pokazać smaki świata bez oceny i cenzury. Zależy nam na tym, żeby zwrócić uwagę na potrzebę większej tolerancji i mniejszej krytyki, bo w Polsce często krytykujemy siebie nawzajem. Chcemy pokazać, że w życiu można inaczej podchodzić do różnorodności i inności, bardziej tolerancyjnie - mówi Wirtualnemedia.pl szefowa programowa Grupy Kino Polska.
Trzy filary nowej ramówki
W nowym sezonie Zoom TV dzieli ramówkę na trzy główne kategorie. - Oferta programowa kanału Zoom TV zbudowana jest na trzech filarach: „humor”, „skandal” i „tajemnica”. Ramówka stacji jest starannie dobierana, tak by odzwierciedlać każdą ze wspomnianych kategorii. Połączenie ich gwarantuje widzom rozrywkę pełną wrażeń, śmiechu i sensacyjnych opowieści. Konsekwentnie rozwijamy ofertę programową kanału i dostosowujemy ją do oczekiwań widzów, co już przynosi pozytywne rezultaty. Zarówno nasze oryginalne produkcje własne, jak i kultowe seriale, wciągające dokumenty, czy szokujące i pełne tajemnic programy sprawiają, że w Zoom TV zawsze można znaleźć coś ciekawego do obejrzenia - informuje Wirtualnemedia.pl Patrycja Gałązka-Struzik, chief marketing & digital officer w SPI International.
Od 13 października Zoom TV będzie nadawał „Kabaretowe przeboje” z udziałem Katarzyny Skrzyneckiej i Piotra Gąsowskiego. W programie nie zabraknie znanych satyryków. To m.in. Katarzyna Pakosińska, Jerzy Kryszak, Formacja Chatelet, Grupa Rafała Kmity, Łowcy. B, Michał Paszczyk, Kabaret Rewers, Teatrzyk Gędźba, Kabaret Ciach, Disco Amanti, Kabaret Małżeński, Czwarta fala, Trzecia Strona Medalu, Kabaret FifaRafa, Kabaret A jak!,Fair Play Crew i Superkabare. Emisja od poniedziałku do piątku o 18.30. Za produkcję odpowiada Story Production. W trzecim sezonie nie zabraknie żartów z programów telewizyjnych.
- Kabarety to jest nasz główny filar w kategorii „Humor”. Te programy mają swoją stałą widownię i bardzo dobrą oglądalność. Widzowie poszukują teraz dobrej i lekkiej rozrywki. Włączają telewizor i używają go jak radia. Słuchając kabaretów robią w tym samym czasie różne rzeczy, takie jak sprzątanie czy wspólny obiad z rodziną. To jest bardzo ważna część naszej ramówki, dlatego zdecydowaliśmy się na kontynuację produkcji. Oczywiście cały czas urozmaicamy ten program, zapraszając gwiazdy czy zmieniając scenografię. Tak, żeby widz dostał możliwie jak najlepszą rozrywkę – tłumaczy Łupina.
Niedawno informowaliśmy, że AXN Black stawia na nostalgię. W stacji można obejrzeć takie klasyki jak, „Słoneczny patrol”, „Drużyna A”, „Xena: wojownicza księżniczka”. O podobnych widzów zamierza walczyć Zoom TV. Od 2 września stacja w dni powszednie o 17.15 i 17.45 emituje serial komediowy „Alf”, który premierę w Stanach Zjednoczonych miał w 1986 roku. Widzowie mogą sobie przypomnieć perypetie amerykańskiej rodziny i kosmity, który z nią zamieszkał.
- Na całym świecie obserwujemy sentymentalny trend powrotu do filmów czy seriali, które oglądaliśmy w przeszłości, w latach naszego dzieciństwa. Widzowie oglądając wspominają: Jakie to śmieszne! Albo dziwią się, że nie śmieszne, a kiedyś ich śmieszyło. Dlatego zdecydowaliśmy się na emisję serialu z drugiej połowy lat 80- tych „Alf”, od poniedziałku do piątku od 17.15 po dwa odcinki dziennie. Jestem przekonana, że widzowie chętnie obejrzą ten kultowy serial - ocenia dyrektor programowa Grupy Kino Polska.
Programy o tanich domach i kosmitach
Od 6 października w niedziele o godz. 11.35 w Zoom TV będzie nadawany trzeci sezon programu „Dom w cenie mieszkania” (produkcja Make it). Kuba Midel doradza jak tanio zamieszkać blisko natury. Od września w niedziele o 8.40 stacje emituje program „To Leci w Sieci” z luźnym przeglądem zabawnych filmików, które podbiły internet. Za produkcję odpowiada FORTE film.
W październiku kanał Zoom TV ruszy z codziennym cyklem programowym na temat niewyjaśnionych tajemnic wszechświata. Od poniedziałku do piątku, między godziną 8:45, a 13:45 widzowie mogą spodziewać się produkcji na temat UFO i innych zjawisk paranormalnych. Na antenie stacji premierowo pojawią się takie programy, jak m.in. „Niewyjaśnione tajemnice świata” czy „Tajemnice z góry”, „Biblijne tajemnice” (kolejne odcinki), „UFO na Antypodach”, „UFO: Ujawnić prawdę”. Podobne produkcje można znaleźć m.in. na kanałach History i History 2, a także Fokus TV.
W drugim kwartale 2024 roku grupa Kino Polska TV zwiększyła przychody o prawie 8 proc., zarabiając na czysto ponad 7 mln zł więcej niż przed rokiem. W ujęciu półrocznym zysk netto osiągnęły nadawane naziemnie Stopklatka i Zoom TV. . Stopklatka zwiększyła przychody z 21,52 do 29,88 mln zł i wynik netto z 1,32 mln zł straty do 5,86 mln zł zysku, zaś Zoom TV przy wzroście wpływów z 12,53 do 16,2 mln zł zarobił na czysto 901 tys. zł (wobec 2,1 mln zł straty przed rokiem).
Dołącz do dyskusji: Zoom TV stawia na „Zabójcze potrawy”, kabarety i „Alfa”