SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

ZPR Media wprowadza ofertę InTarget z analizą i przetwarzaniem danych

Należąca do ZPR Media spółka Accorp wprowadza na rynek markę InTarget, w ramach której będzie oferować produkty i usługi z obszaru przetwarzania i zarządzania danymi. To część strategii ZPR Media polegającej na koncentrowaniu się na obszarze związanym z analizą i przetwarzaniem danych.

Pierwszym produktem w ofercie InTarget są dane demograficzne, opracowane we współpracy z Interdyscyplinarnym Centrum Modelowania Matematycznego i Komputerowego przy Uniwersytecie Warszawskim (ICM). Ich przygotowywanie zajęło teamowi okrągły rok.

- Spółka Accorp od lat prowadzi działalność wspierającą Grupę ZPR Media w obszarze danych, ale kojarzona była przede wszystkim z Instytutem Badawczym Pollster. W roku 2018 rozwijać będziemy obszar związany z przetwarzaniem i analizą danych. Jako pierwszy produkt w ramach nowej marki InTarget oferujemy dane demograficzne (płeć i wiek), które opracowywaliśmy przez kilka ostatnich miesięcy. Doświadczenia nabyte przez kilka lat naszej działalności, jak również strategiczne partnerstwo z ICM, umożliwiło nam wystawienie na rynek danych, które bezpośrednio odpowiadają potrzebom klientów- mówi Michał Hejka, prezes zarządu spółek Accorp i IDMnet, zarządzający nimi od czerwca ub.r.

IB Pollster także jest częścią Grupy ZPR Media. Specjalizuje się w badaniach CAWI, jest też właścicielem panelu badawczego ReaktorOpinii.pl. W sierpniu ub.r. kierownikiem do spraw rozwoju biznesu w Instytucie został Robert Szczechura.

Dane opracowane przez InTarget dostępne mają być w ofercie biur reklamy mediów Grupy ZPR Media, ale także w ekosystemie programmatic (to technologie oraz sposoby ich wykorzystania, służące do automatyzacji sprzedaży i zakupu reklamy w internecie).

- Przez ostatnie miesiące intensywnie pracowaliśmy nad przetwarzaniem danych o płci i wieku, wraz z zespołem data scientists ICM. Uzyskaliśmy dane, których skuteczność jest bardzo wysoka, testy wykonane niezależnym narzędziem Nielsen Digital Ad Ratings pokazują, że dotarcie do profilu „kobieta 13+” wyniosło ponad 76 proc., co znacząco przekroczyło benchmark Nielsena, który dla kampanii profilowanych do takiej grupy celowej wynosi 56 procent - przekonuje Paweł Piekarski, członek zarządu odpowiedzialny w Accorp za przetwarzanie danych.

Prace nad danymi udostępnionymi w ramach InTarget prowadzone były przez Accorp i ICM od lutego 2017 roku. W planach dalszej współpracy jest poprawienie mechanizmów danych o zainteresowaniach oraz stworzenie systemu rekomendacji treści. Projekt zakłada również wykorzystanie danych do celów naukowych.

Dane InTarget w pierwszej kolejności udostępnione zostaną na platformie Adform DMP (Data Management Platform), a także będą wykorzystywane do planowania kampanii przez biura reklamy Grupy ZPR Media.

Dołącz do dyskusji: ZPR Media wprowadza ofertę InTarget z analizą i przetwarzaniem danych

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
123
I taka analiza jest konieczna do sprzedawania reklam w SE albo Vox FM?
odpowiedź
User
Zubek
Komunikat jest tak niejasny, że albo będą robić coś, co nie spodobałoby się widowni, albo też sami do końca nie wiedzą, o co chodzi w ich produkcje :)
odpowiedź
User
Nick
Już bardziej ogólnikowo nie dało się napisać. A może tak coś więcej np. na jakiej próbie było robione to badanie, mówimy o danych deklaratywnych czy wnioskowanych ?
odpowiedź