Wielkimi krokami zbliża się jubileuszowa, 10. edycja konferencji Organic Marketing sygnowana marką Havas Media Group. O marketingu organicznym, czyli wieloaspektowym podejściu do angażującej komunikacji mediowej, będą opowiadać m.in. specjaliści od języka, strategii, programmatic buyingu czy dialogu w kanałach mobile. Konferencja odbędzie się 30 listopada w Zakładzie Wysokich Napięć Instytutu Energetyki w Warszawie.
Tegoroczna edycja konferencji Havas Media Group będzie skupiać się wokół komunikacji organicznej, czyli naturalnie budowanej, ciekawej i angażującej interakcji między marką a odbiorcą. Tematykę marketingu tworzonego w duchu organicznym od strony technologicznej, ale też emocjonalnej przybliżą gościom polscy i zagraniczni eksperci od innowacyjnej komunikacji mediowej. Wśród zaproszonych prelegentów znajdują się Dominique Delport (Global Managing Director Havas Media Group), który będzie opowiadać o podejściu Havas do marketingu organicznego czy Dimitri Dautel (Global Business Director, Mobext), specjalista od komunikacji w kanałach mobile w grupie Havas. Ponadto, o tym jak angażować odbiorcę za pomocą obrazu opowie Ewa Ewart, a jak za pomocą języka prof. Jerzy Bralczyk. Anna Russett z nowej jednostki w sieci Havas - The Annex, opowie o tym, jak skutecznie tworzyć komunikację marketingową skierowaną do pokolenia millenialsów. Podczas konferencji odbędzie się również inauguracja nowej edycji flagowego badania Havas Media Group – Meaningful Brands 2016. W tematykę marek, które tworzą prawdziwe i wartościowe relacje z odbiorcami wprowadzi zgromadzonych gości Alicja Cybulska, Strategy Director HMG.
– Dziesiąta edycja naszej konferencji to dla nas szczególne wydarzenie, ponieważ oznacza, że Havas Media od dziesięciu lat edukuje, inspiruje i pomaga w optymalizacji procesu komunikacji na linii marka-klient. Marketing organiczny to nasza pasja, sposób na skuteczne i wartościowe dotarcie do konsumentów, dzięki któremu marki mogą tworzyć relacje oparte na wzajemnych korzyściach i szacunku dla odbiorcy. Dlatego na konferencję zaprosiliśmy znakomitych gości, którzy w nieszablonowy sposób opowiedzą i pokażą najlepsze praktyki zintegrowanej komunikacji w duchu organicznym. Serdecznie zapraszamy! – powiedziała Małgorzata Węgierek, CEO Havas Media Group.
Konferencja Havas Media Group Organic Marketing odbędzie się 30 listopada 2016 r. w Zakładzie Wysokich Napięć Instytutu Energetyki na ul. Mory 8 w Warszawie. W ramach wydarzenia zaplanowane są prelekcje, występy oraz specjalne stanowiska VR, dzięki czemu możliwe będzie nie tylko uzyskanie wiedzy, ale też praktyczne przetestowanie technologii. Więcej informacji o wydarzeniu oraz uczestnictwie można znaleźć tutaj:
http://hmgc.pl
Havas Media Group – wiodąca na świecie grupa specjalistów w dziedzinie marketingu i komunikacji. W jej skład wchodzą niezależne agencje mediowe Havas Media i Arena Media, wspierane przez Havas Sports & Entertainment – największą na świecie sieć agencji budujących zaangażowanie marek w marketing sportowy i rozrywkowy. Zarówno Havas Media, Arena Media, jak i Havas Sports & Entertainment korzystają na co dzień z wiedzy wyspecjalizowanych jednostek rozwijanych w ramach struktury Havas Media Group: Artemis (globalna sieć zarządzania danymi), Ecselis (performance marketing), Mobext (sieci mobilne), Socialyse (media społecznościowe), Affiperf (globalne narzędzie zakupowe Havas w obszarze RTB), LuxHub (marki luksusowe) oraz 18 Havas Warsaw (projekty komunikacyjne łączące innowacyjne technologie, zjawiska kulturowe i mediowe). Za content marketing w globalnej sieci Havas odpowiadają: Havas Sports & Entertainment, Cake (Paryż, Londyn, Nowy Jork), Havas Hospitality i Havas Productions. Od 2013 roku polskim oddziałem Havas Media Group zarządza Małgorzata Węgierek.