– Jubileusz firmy jest świetną okazją do podsumowania naszej działalności. Z dumą mogę powiedzieć, że już od 20 lat odnosimy sukcesy na rynku w projektowaniu, produkcji oraz sprzedaży systemów kominowych – zauważa Anna Rotkis-Dziadul, Dyrektor Biura Sprzedaży i Marketingu firmy MK Systemy Kominowe. – Jesteśmy pewni wysokiej jakości naszych produktów, które obecne są na rynku od 1993 r. i wciąż działają bez zarzutu! Dlatego w rocznicę powstania firmy, oferujemy 20 lat gwarancji na wszystkie systemy kominowe do kotłów opalanych każdym paliwem z wyjątkiem ekogroszku (gwarancja 5-letnia) .
Od 20 lat misją realizowaną przez MK Systemy Kominowe jest zaspokajanie potrzeb inwestorów poprzez dostarczanie wyrobów i usług najwyższej jakości, przy jednoczesnej dbałości o otaczające środowisko. Firma przez dwie dekady swojej działalności osiągnęła miano lidera wśród polskich producentów systemów odprowadzania spalin ze stali szlachetnych. Kominy MK wykonywane są z najwyższej jakości blachy przy użyciu nowoczesnego parku maszynowego. Każdy z produktów sygnowanych znakiem MK przechodzi szereg badań laboratoryjnych oraz spełnia surowe wymogi UE.
W maju 2012 r. firma MK Systemy Kominowe połączyła się z grupą Isotip-Joncoux z Francji. Przystąpienie do zagranicznej spółki zwiększyło konkurencyjność polskiego producenta na europejskim rynku. MK zyskało dostęp do jeszcze bardziej nowoczesnych technologii oraz doświadczeń innych firm zrzeszonych w grupie. Na owoce tej współpracy nie trzeba było długo czekać. Już na początku 2013 r. w ofercie MK Systemy Kominowe pojawił się innowacyjny system kominowy MK Flex z klasą ciśnieniową P1. Jest to elastyczna wkładka kominowa, przeznaczona do przystosowywania starych, trudno dostępnych szachtów kominowych do pracy z kotłami kondensacyjnymi.
Firma MK Systemy Kominowe także starannie analizuje sygnały dochodzące z rynku. W odpowiedzi na zapotrzebowanie części klientów na tańsze produkty, poszerzyła w maju br. asortyment o zoptymalizowane systemy żaroodporne MKSZI Invest oraz MKSZI Invest Owal. Był to kolejny krok w kierunku dostosowania oferty firmy do aktualnych zapotrzebowań inwestorów.