Zbiór informacji o kilkudziesięciu tysiącach leków i suplementów diety pozwalający sprawdzić ich skład, działanie, a nawet dostępność w aptece – to nowy projekt serwisu abcZdrowie.pl, który ruszył na początku września. Bogata baza danych dla pacjentów jest też wartościowym narzędziem dla marketerów.
Rozbudowana baza wiedzy
„Katalog leków i suplementów” gromadzi wiedzę o produktach i wyrobach medycznych, lekach dostępnych wyłącznie na receptę, lekach OTC i suplementach diety. Intuicyjna wyszukiwarka oraz kompletny profil produktu pozwalają szybko znaleźć szczegółowe informacje o tysiącach specyfików.
Na informacje o produkcie składają się: opis, skład, dawkowanie, przeciwwskazania, interakcje z innymi lekami oraz żywnością, opinie pacjentów, odpowiedzi na najczęstsze pytania, a także artykuły, infografiki i zdjęcia. Dzięki partnerstwu z portalem OSOZ.PL, który dostarcza dane o preparatach oraz wykorzystaniu funkcjonalności strony KtoMaLek.pl, pacjent ma możliwość zapoznania się z charakterystyką produktu oraz sprawdzenia dostępności preparatu w najbliższych aptekach.
- Katalog leków i suplementów to istotny projekt w strategii abcZdrowie.pl. Stanowi doskonałe uzupełnienie naszej oferty programowej skierowanej do użytkowników poszukujących kompletnych i rzetelnych informacji z zakresu zdrowia – podkreśla Jakub Zieliński, Dyrektor obszaru Zdrowie i Dziecko w GWP.
- Ścisła współpraca pomiędzy naszymi firmami zaowocowała powstaniem wartościowej usługi wspierającej użytkowników portalu abcZdrowie.pl w trudnych chwilach. W trakcie choroby dostęp do rzetelnej wiedzy jest bowiem nie do przecenienia, zwłaszcza dla osób starszych, mających problemy z poruszaniem się – mówi Marcin Puchała, Dyrektor Wydziału Platformy OSOZ, z firmy KAMSOFT, zarządzającej OSOZ.PL oraz KtoMaLek.pl. – To pierwszy wspólnie realizowany projekt, a w planach mamy kolejne, ambitne przedsięwzięcia – dodaje.
Użytkownicy, oprócz przeglądania profili, mogą skorzystać z bezpłatnej opcji zadawania pytań farmaceutom i współpracującym z abcZdrowie.pl ekspertom. To dziś ponad 1,5 tys. lekarzy i specjalistów z różnych dziedzin medycyny. W serwisie znajduje się także bogata baza rzetelnych treści, tworzonych i weryfikowanych przez lekarzy, rozbudowane fora i grupy wsparcia oraz ranking lekarzy i placówek medycznych.
Cenne narzędzie dla marketingu
Katalog spełnia oczekiwania zarówno użytkowników, jak i reklamodawców. Dodanie preparatu do bazy danych łączy się z pozycjonowaniem jego profilu w wyszukiwarkach. Wprowadzenie leku na listę oznacza obecność marki w serwisie premium o tematyce zdrowia i zdrowego stylu życia.
Wszystko to przekłada się na kreację wiarygodnego wizerunku produktu i nowe możliwości e-merchandisingu. Dzięki wykorzystaniu rozwiązań Big Data do targetowania reklamy możliwe jest precyzyjne docieranie z komunikacją do określonych grup pacjentów.
Nowoczesny design i dedykowana wersja mobile sprawiają, że katalog leków w pełni odpowiada na potrzeby użytkowników w zakresie dostarczania szybkiej i wyczerpującej informacji o lekach i suplementach diety.
dostarczył infoWire.pl