Na potrzeby kampanii telewizyjnej agencja Publicis przygotowała trzy wersje spotów – testimoniali, odnoszących się do różnych potrzeb Polskich konsumentek w zakresie farbowania włosów. Na uwagę zasługuje fakt, że jest to pierwsza lokalna produkcja TV, zrealizowana przez polski oddział Publicis dla marki Garnier. Kreacje będą emitowane w kanałach należących m.in. do stacji: TVP, TVN.
Spoty można obejrzeć pod adresami:
• http://youtu.be/R0TolODNtAE
• http://youtu.be/_pe-wwk5BS0
• http://youtu.be/pk4Aoe032Wc
Po stronie agencji Publicis nad przygotowaniem kampanii pracowali: Alex Boucher (Senior Art Director), Stella Gonet (Copywriter), Agnieszka Mazur (Account Director), Marika Kierzkowska (Account Executive). Stronę klienta reprezentują: Aneta Osęka (Marketing Director), Kamil Mruk (Group Product Manager), Veronika Kononuchenko (Product Manager). Za planowanie mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia.
Agencja Publicis współpracuje z Garnierem od 23 lat. W 2010 roku jury konkursu EFFIE Awards przyznało agencji Publicis brąz w kategorii „Launch produktu” za realizację kampanii „Garnier Mineral 48h”, której celem było wprowadzenie na rynek pierwszego dezodorantu z aktywnym minerałem.
Więcej informacji udziela:
Agnieszka Mazur
Account Director
T: +48 22 319 36 63
e-mail: agnieszka.mazur@publicis.pl
www.youtube.com/user/PublicisPoland
www.publicis.pl