Centrum Prasowe Wirtualnemedia.pl

Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść.

2014-12-09

A A A POLEĆ DRUKUJ

Agnella Złotym Sponsorem Hotel & Tourism Trends 2014

Hotel & Tourism Trends to najważniejsze w Europie Środkowej wydarzenie w branży hotelarskiej. Skupia ono ponad 300 uczestników z 15 krajów i 74 moderatorów oraz panelistów. W trakcie dwóch dni odbywa się 19 sesji tematycznych poświęconych najważniejszym zagadnieniom związanym z hotelarstwem i turystyką. 

Tegoroczna edycja wydarzenia organizowanego przez magazyn Hotelarz oraz Horwath HTL zgromadziła 30 sponsorów. Wśród tego grona nie mogło zabraknąć Fabryki Dywanów Agnella. Udział Agnelli jako  Złotego Sponsora w spotkaniu najważniejszych firm i osób w branży hotelarstwa i turystyki to  podkreślenie potęgi firmy na rynku, której połowa produkcji, każdego roku trafia na eksport. Pozycję lidera potwierdzają zadowoleni kontrahenci handlowi z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Unii Europejskiej, Europy Wschodniej oraz Bliskiego Wschodu, dla których Agnella realizuje rocznie ponad 200 umów, zapewniając najwyższej jakości serwis i terminowość, nawet w przypadku najbardziej skomplikowanych zamówień. Jak chociażby w przypadku zrealizowania zamówienia dla rodziny królewskiej z Arabii Saudyjskiej o rekordowym wolumenie – aż 80 tys. metrów kwadratowych wykładzin.

Najnowsze trendy w światowej turystyce i ich wpływ na branżę hotelową w Polsce, o których dużo rozmawiano podczas dwudniowego Hotel & Tourism Trends 2014, wyraźnie wskazują, że branża ta będzie w Polsce stale się rozwijać, co potwierdzają słowa Podsekretarz Stanu w Ministerstwie Sportu i Turystyki Katarzyny Sobierajskiej, która zwróciła uwagę na rosnącą dynamikę udziału turystyki PKB Polski. 





Tylko na WirtualneMedia.pl

Zaloguj się

Logowanie

Nie masz konta?                Zarejestruj się!

Nie pamiętasz hasła?       Odzyskaj hasło!

Galeria

PR NEWS