– Spodziewamy się, że większość poruszanych zagadnień będzie dotyczyła wyższego poziomu zaawansowania technologicznego w pracy call i contact center, głównie w zakresie możliwości i sposobów łączenia różnych kanałów do obsługi klienta, minimalizacji zaangażowania w nią konsultantów, skupienia się na urządzeniach mobilnych oraz wykorzystania mediów społecznościowych i Internetu w pracy konsultantów – mówi Janusz Tomiczek, prezes Alfavox.
Coroczne spotkanie Call Center World to okazja obserwacji najlepszych w branży, dzielenia się doświadczeniami i przemyśleniami, zdobywania nowej wiedzy, a także możliwość uczenia się na cudzych błędach, o których otwarcie mówi się podczas prezentacji.
– Aktywne uczestnictwo w poprzednich edycjach targów bardzo znacząco wpłynęło na naszą pozycję rynkową, postrzeganie Alfavox jako wiarygodnego partnera w biznesie, a także mocno uwiarygodniło promowane przez nas produkty jako rozwiązania gotowe do konkurowania na innych rynkach, zwłaszcza na rynku niemieckim, dla którego te targi są kluczowe – dodaje Janusz Tomiczek.
Podczas CCW2013 zwiedzający będą mogli zobaczyć działanie systemu alfa Video Contact Center na żywo, w postaci prezentowanego systemu demo. Stoisko Alfavox i absolute.contacts – w tym roku w całkowicie nowej odsłonie – zlokalizowane będzie w hali 4, stoisko 4A6.