Alfavox już wkrótce w ramach wdrożenia swojej platformy teleinformatycznej oferował będzie uruchomienie nowoczesnego oprogramowania wspierającego komunikację między Alfavox a partnerami. Dzięki zastosowaniu szeregu innowacyjnych rozwiązań w znaczący sposób usprawni ono realizację zgłoszeń serwisowych, komunikację biznesową i poprawi komfort użytkowania produktów z rodziny alfa. System, który otrzymał nazwę “Platforma Wsparcia Serwisu Alfavox” (PWSA), powstaje dzięki współfinansowaniu z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach programu Innowacyjna Gospodarka Działanie 8.2 „Wspieranie wdrażania elektronicznego biznesu typu B2B". - Zrealizowanie projektu PWSA i włączenie go do oferty produktowej Alfavox jako moduł wspomagający jest ważnym wydarzeniem w historii Alfavox. Dzięki pozyskaniu środków z Unii Europejskiej mogliśmy zrealizować wizję stworzenia złożonego systemu, który znacząco usprawni pracę wielu dużych firm. Ich niezakłócone działanie zależy bezpośrednio od szybkiej reakcji serwisu Alfavox oraz zapewnienia szeregu innowacyjnych rozwiązań usprawniających komunikację biznesową pomiędzy firmami. Jesteśmy dumni z tego, że będziemy mogli zaproponować naszym partnerom rozwiązanie na miarę XXI wieku – mówi Janusz Tomiczek, prezes spółki Alfavox. W oprogramowaniu PWSA zastosowano innowacyjne rozwiązania. Zgodnie z założeniami, jakie postawiono dla systemu, biblioteki programistyczne zostały zoptymalizowane pod kątem gotowości na silną rozbudowę systemu i dodawanie kolejnych partnerów. PWSA może zostać rozbudowany także w miarę potrzeb o kolejne funkcje, które pojawią się w przyszłości. Na etapie projektowania zadbano o możliwość skalowalności tego rozwiązania. System odznacza się bardzo wysoką wydajnością i jest dostępny w trybie ciągłym. Czynnikiem niezwykle istotnym dla partnerów Alfavox jest możliwość płynnego zintegrowania PWSA z systemami informatycznymi już działającymi w ich firmach. Autorzy rozwiązania zadbali o to, by integracja była szybka i bezproblemowa. Użytkownicy będą mieli zagwarantowany dostęp do systemu z dowolnego miejsca, w dowolnym czasie. Jednocześnie, dzięki zastosowaniu odpowiednio dobranych zabezpieczeń dostępu korzystanie z platformy będzie bezpieczne. Platforma spełnia też aktualne wymagania GIODO dotyczące ochrony danych osobowych. Oprogramowanie będzie informowało o wykrytych problemach i podejmowanych krokach naprawczych. Zapewni też stały wgląd do analiz i raportów. Jest to innowacyjne podejście do pełnej transparentności działań, która pomaga w budowaniu wiarygodności i zaufania pomiędzy partnerami. Na skutek automatyzacji procesu weryfikacji poprawności działania wszystkich modułów aplikacyjnych i systemowych nastąpi wzrost parametrów niezawodnościowych oraz skróci się proces komunikacyjny w ramach różnych procesów biznesowych. Wszystkie te cechy składają się na wyjątkową innowacyjność systemu, który wkrótce poszerzy portfolio Alfavox. Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego „Platforma Wsparcia Serwisu Alfavox” do wsparcia obsługi serwisowej świadczonej przez „Alfavox” Sp. z o.o. podmiotom gospodarczym wykorzystującym autorskie systemy informatyczne spółki” „Dotacje na innowacje. Inwestujemy w waszą przyszłość.”