Alior Bank, wyróżniony przez magazyn Forbes tytułem „Banku przyjaznego firmie” i „Banku rekomendowanego firmie”, rozpoczyna jesienną odsłonę kampanii promującej Pakiet kredytowy dla klientów biznesowych. Komunikacja będzie prowadzona wielokanałowo. O „kredycie firmowym do 600 tys. zł na bardzo prostych zasadach” będzie można usłyszeć w telewizji, radiu i w Internecie. Reklama Pakietu kredytowego pojawi się również na witrynach oddziałów, a ulotki i plakaty zyskają nową oprawę graficzną.
Jesienna odsłona kampanii marketingowej promującej Pakiet kredytowy dla mikrofirm będzie bez zmian prowadzona pod hasłem „Kredyt firmowy do 600 tys. zł na bardzo prostych zasadach”. Odświeżona kampania rozpoczęła się od emisji spotu telewizyjnego przedstawiającego znaną już historię właściciela myjni samochodowej, który szybko i bez zbędnych formalności otrzymuje kredyt w Alior Banku, co pozwala mu na dalszy rozwój firmy. Kontynuowany jest również pomysł platformy komunikacyjnej „Bank Przedsiębiorczości”, a wzbogaca go informacja o wyróżnieniu w prestiżowym rankingu organizowanym przez Forbes, w którym Alior Bank zdobył pierwsze miejsce, uzyskując tytuł „Banku przyjaznego firmie” oraz „Banku rekomendowanego firmie”. 30- oraz 15-sekundowe spoty będą emitowane w najlepiej dopasowanych do grupy docelowej stacjach ogólnopolskich i tematycznych. Pełną wersję spotu można obejrzeć pod linkiem. Komunikacja będzie prowadzona również w radiu. Emisja spotu radiowego w ogólnopolskich i lokalnych rozgłośniach radiowych rozpocznie się 19 listopada.
Kampanię uzupełniać będą materiały dotyczące Pakietu kredytowego dla mikrofirm w postaci ulotek i plakatów dostępnych w oddziałach banku, a także oklejone witryny wybranych placówek.
Pakiet kredytowy dla mikrofirm Alior Banku łączy w sobie wszystkie najważniejsze cechy, których przedsiębiorcy oczekują dziś od banków, czyli wysoką jakość obsługi i szybkość procesów. Aby złożyć wniosek, wystarczy przedstawić deklarację PIT za ostatni zamknięty rok obrachunkowy, zaświadczenia o niezaleganiu z należnościami do ZUS i US oraz podstawowe dokumenty rejestrowe firmy. Dla przedsiębiorców istotne są również wysokość zobowiązania (maksymalnie 600 tys. zł) oraz jego długi okres spłaty wynoszący nawet do 10 lat.
Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL (radio i telewizja), natomiast za zakup mediów – Wavemaker.