Dochód ze sprzedaży 27 wybranych aplikacji, dostępnych na App Store ściągniętych do dnia 24 kwietnia, będzie przeznaczony na działania Fundacji WWF i ochronę przyrody na całym świecie. Zyski ze sprzedaży aplikacji w Polsce będą przeznaczone na działania WWF w Polsce.
Firma Apple, Fundacja WWF oraz twórcy bardzo popularnych aplikacji z App Store zdecydowali się wspólnie chronić życie na naszej planecie. Fundacja WWF otrzyma 100% dochodów ze sprzedaży 27 aplikacji biorących udział w kampanii #AppsforEarth. Dochód będzie pochodził z pobrania płatnych aplikacji oraz wewnętrznych zakupów w aplikacjach zmodyfikowanych specjalnie na potrzeby kampanii.
Część z aplikacji biorących udział w akcji #AppsforEarth oferuje nowe treści związane właśnie z ochroną przyrody, w takich obszarach jak: lasy, oceany, słodka woda, dzikie zwierzęta, żywność i klimat. Aplikacja WWF Together, teraz obok standardowych opowieści o najbardziej niezwykłych zwierzętach świata, oferuje również możliwość zakupienia niesamowitej historii Ziemi.
„Bardzo cieszymy się z tej współpracy i pomocy w realizacji naszej misji przez Apple. Jesteśmy bardzo wdzięczni, że dzięki kampanii #AppsforEarth uzyskamy wsparcie dla prowadzonych przez nas działań” – mówi Jakub Skrzypczyk Fundacja WWF Polska.
„Dzięki ciekawym treściom i niezwykłemu zasięgowi, ta kampania może zaangażować setki milionów ludzi. Aby odnieść sukces w naszej pracy, potrzebujemy właśnie takich ciekawych pomysłów z dużym potencjałem. Kampania #AppsforEarth zapewnia to w sposób bezprecedensowy i sprawia, że pokładamy w niej duże nadzieje” – mówi Carter Roberts, Prezes i Dyrektor generalny WWF USA.
Aplikacje biorące udział w kampanii:
- Star Wars, Galaxy of Heroes (ElectronicArts)
- Angry Birds 2 (Rovio)
- Candy Crush Soda Saga (King)
- Trivia Crack (Etermax)
- Cut the Rope: Magic (Zeptolab)
- Sim City BuildIt (Electronic Arts)
- PEAK Brain Training (brainbow)
- Ultimate Guitar Tabs (Ultimate Guitar)
- Hay Day (Supercell)
- Disney Infinity: Toy Box 3.0 (Disney)
- Enlight (Lightricks)
- Marvel Contest of Champions (Kabam)
- The Earth (Tinybop)
- VSCO (Visual Supply Company)
- WWF Together (WWF)
- Cooking Dash 2016 (Glu Games)
- Kendall & Kylie (Glu Games)
- Yoga Studio (Gaiam)
- MapMyRun+ (Under Armour)
- Hearthstone (Blizzard Entertainment)
- Best Fiends (Seriously)
- Dragon City Mobile (Social Point)
- LINE (LINE)
- Disney Tsum Tsum (LINE)
- Procreate (Savage)
- Procreate Pocket (Savag)
- Recolor (Sumoing)
dostarczył infoWire.pl